همه اخبار و مقاله ها

مسئله ای در تامین سوخت برای گردشگران در کیش نداریم

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مسئله ای در تامین سوخت برای گردشگران در کیش نداریم.

28 اسفند 1402

اجرای طرح آشناسازی ایران سلام با هدف ترویج گردشگری در سراسر استان سمنان

خبرگزاری مهر/ براساس گزارشات بدست رسیده، اجرای طرح آشناسازی ایران سلام با هدف ترویج گردشگری در سراسر استان سمنان صورت گرفت.

14 اسفند 1402

آزمایش مهم یاسمین مقبلی در ایستگاه فضایی، راز تحلیل رفتن استخوان در جاذبه صفر

یاسمین مقبلی فضانورد ایرانی ناسا و فرمانده ماموریت اکسپدیشن 70 که مقیم ایستگاه فضایی بین المللی است، به همراه دیگر فضانوردان حاضر در این ایستگاه به انجام آزمایشاتی پرداختند تا پرده از راز تحلیل رفتن استخوان ها در شرایط ریزگرانش بردارند.

30 بهمن 1402

تاریخ اکران انیمیشن زوتوپیا 2 معین شد

انیمیشن زوتوپیا سال 2016 به نمایش درآمد و یک موفقیت تجاری بود. منتقدان فیلم را به خاطر تفاسیر اجتماعی و کیفیت بالای آن تحسین کردند و این انیمیشن بیش از یک میلیارد دلار در گیشه جهانی فروخت. در پی موفقیت زوتوپیا پلاس، سریال کوتاهی که بر اساس شخصیت های فرعی...

22 بهمن 1402

رؤیاپردازی ایلان ماسک برای استارشیپ: سفر به هر نقطه از زمین تنها در 60 دقیقه

ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس ایکس، در جلسه ای بر تمایل خود برای استفاده از قدرتمندترین راکت جهان، یعنی استارشیپ برای پروازهای مسافربری بین شهرهای بزرگ تأکید کرد. با چنین راکت قدرتمندی می توان در 60 دقیقه به دورترین نقطه زمین سفر کرد. ماسک در یک رویداد ویژه...

26 دی 1402

به چشم خود اعتماد نکنید، این مربع ها همرنگ هستند!

دیجیاتو نوشت: آیا شک دارید که مربع های A و B هم رنگ هستند؟ برای تأیید این موضوع، کافیست روی تصویر زوم کنید، یا اینجا کلیک کنید تا آنها را متصل کند.

28 آذر 1402

هواپیمای برقی عجیب و غریب، وقتی تسلا پرواز می نماید، عکس

همشهری آنلاین نوشت: هواپیمای تسلای آسمان کاملا الکتریکی است و با چرخش ملخ هایش کار می نماید. این هواپیما در حال حاضر یک طرح مفهومی است و می تواند گزینه ای برای سفرهای هوایی آینده باشد. حاضرید با آن پرواز کنید؟

29 آبان 1402

بچه ها قبل از آغاز مدرسه باید چه چیزهایی را بلد باشند؟

کاملا طبیعی است که به خاطر فرستادن فرزندتان به مدرسه، مضطرب باشید. به عنوان یک والد، شما می خواهید مطمئن شوید که قبل از آغاز مدرسه، کودکتان به میزان کافی آمادگی دارد تا بتواند با محیط تازه سازگار گردد، دوستان تازه پیدا کند و هر زمان به یاری احتیاج داشت،...

18 شهریور 1402

گردنه هزارچم، یکی از خطرناک ترین و زیباترین بخش های جاده چالوس

وقتی از زیباترین جاده های ایران حرف می زنیم، اولین جاده ای که به فکر بیشتر مردم می رسد، جاده چالوس است. جاده چالوس به طول 163 کیلومتر، شهر کرج و چالوس را به هم متصل می نماید.

5 شهریور 1402

سرویس مدارس ایمن می شوند ، اختصاص 6 مرکز برای این پروژه ، والدین چگونه از سلامت سرویس فرزند خود مطمئن شوند؟

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: در اجرای طرح استقبال از مهر 1402، ایمنی وسایل نقلیه سرویس حمل و نقل دانش آموزان به صورت ویژه کنترل می شوند.

23 مرداد 1402

سگ غول پیکری که نامش در گینس ثبت شده، عکس

ماستیف انگلیسی یکی از بزرگترین سگ ها و به اعتقاد بعضی منابع بزرگترین سگ دنیا است که رکورد گینس را در هم در این زمینه در اختیار دارد.

13 مرداد 1402

قرارداد دستیاران ایرانی قلعه نویی امضا شد

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال چندی پیش اعلام نموده بود با مصوبه هیئت رئیسه این فدراسیون، قرارداد امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال امضا شده است.

9 مرداد 1402

افشاگری کاپیتان تیم ملی از رفتار جنجالی عیسی آل کثیر

خبرنگاران- عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس چند روز پیش به طور رسمی به سپاهان پیوست تا به ماجراجویی اش در تیم سرخ پوش تهرانی خاتمه دهد. این انتقال اگرچه حرف وحدیث های زیادی به همراه داشته، ولی موجب نارضایتی طرفداران دو تیم شده است.

21 تیر 1402

همکاری عمیق اتحادیه اروپا و ژاپن از ترس قدرت گرفتن چین

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این درحالی است که کشورها سعی دارند کنترل روی فناوری های حیاتی را برای توسعه صنایع دفاعی، الکترونیک و خودروسازی قدرتمندتر نمایند.

12 تیر 1402

چهل قُلپ کار منتشر شد، 40 داستان از نوجوانان و اولین عایدی زندگی شان

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، سن که زیاد می گردد دیگر نمی گردد از پاسخ دادن به برخی پرسش ها فرار کرد. شاید در پانزده سالگی در پاسخ چی بلدی؟ یا شغلت چیه؟ بپیچید به بازی؛ اما در سی سالگی نه.

1 تیر 1402

17 خاصیت بی نظیر برگ انگور برای سلامتی

برگ انگور که در غذا های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، به صورت تازه از درخت انگور چیده و با مخلوطی از گوشت، برنج و انواع ادویه ها پر می گردد. ترکیب حاصل در نهایت آب پز یا بخار پز شده و بدین ترتیب برگ انگور پر شده به عنوان غذای اصلی یا پیش غذا در نقاط مختلف...

26 خرداد 1402

باز شدن پای هوش مصنوعی به دنیای اینستاگرام

درحال حاضر نمی دانیم اینستاگرام برای چت بات خود از کدام مدل هوش مصنوعی استفاده می کند، البته متا، شرکت مادر این شبکه اجتماعی، چندین مدل زبانی بزرگ دارد که می تواند به سراغ بهترین آن ها برود.

20 خرداد 1402

اولین واکنش رسمی به انتقال کاپیتان لیگ فزونی به پرسپولیس ، سپاهان اقدام قانونی کرد

درباره سامان فلاح شب گذشته اخباری پیرامون انتقال رسمی او به پرسپولیس مطرح شد.

7 خرداد 1402

برگزاری نمایشگاه از نقطه تا چهره با رونمایی از مجموعه طراحی های صنیع الملک در کاخ گلستان

ایرنا/ براساس اخبار بدست آمده، برگزاری نمایشگاه از نقطه تا چهره با رونمایی از مجموعه طراحی های صنیع الملک در کاخ گلستان صورت می گیرد.

18 اردیبهشت 1402

قیمت این رولزرویس، 5 هزار برابر پراید است!، عکس

گران ترین خودروهای دنیا رولزرویس دم قایقی است که 28 میلیون دلار قیمت دارد.

7 اردیبهشت 1402
تعداد: (1159)