خودرو

مسئله ای در تامین سوخت برای گردشگران در کیش نداریم

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مسئله ای در تامین سوخت برای گردشگران در کیش نداریم.

28 اسفند 1402

گردنه هزارچم، یکی از خطرناک ترین و زیباترین بخش های جاده چالوس

وقتی از زیباترین جاده های ایران حرف می زنیم، اولین جاده ای که به فکر بیشتر مردم می رسد، جاده چالوس است. جاده چالوس به طول 163 کیلومتر، شهر کرج و چالوس را به هم متصل می نماید.

5 شهریور 1402

سرویس مدارس ایمن می شوند ، اختصاص 6 مرکز برای این پروژه ، والدین چگونه از سلامت سرویس فرزند خود مطمئن شوند؟

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: در اجرای طرح استقبال از مهر 1402، ایمنی وسایل نقلیه سرویس حمل و نقل دانش آموزان به صورت ویژه کنترل می شوند.

23 مرداد 1402

چهل قُلپ کار منتشر شد، 40 داستان از نوجوانان و اولین عایدی زندگی شان

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، سن که زیاد می گردد دیگر نمی گردد از پاسخ دادن به برخی پرسش ها فرار کرد. شاید در پانزده سالگی در پاسخ چی بلدی؟ یا شغلت چیه؟ بپیچید به بازی؛ اما در سی سالگی نه.

1 تیر 1402

قیمت این رولزرویس، 5 هزار برابر پراید است!، عکس

گران ترین خودروهای دنیا رولزرویس دم قایقی است که 28 میلیون دلار قیمت دارد.

7 اردیبهشت 1402

نظر مخالفی که باید رویش تامل کرد: تصویرسازی با هوش مصنوعی ممکن است تاریخ را نابود کند!

تصاویر هوش مصنوعی این پتانسیل را دارند که اطلاعات نادرست بدهند. برای اولین بار از نظر فناورانه، ما در آستانه انفجاری هستیم که زندگی و هنر را با تصاویر غیراصیل تغییر می دهد.

5 اردیبهشت 1402

نسل کشی در جاده، تنبلی مسئولان کار دست یوز ها داد!

هم میهن نوشت: تلف شدن یک توله یوز آسیایی در مردادماه 1401، آغازی بر یک کابوس بی خاتمه بود؛ کابوس جاده مرگ. در جاده ای که از سال 97 دیگر نشانی از تلفات جاده ای در آن دیده نمی شد، با حادثه ای دیگر دوباره مورد توجه نهاده شد؛ جاده میامی به عباس آباد در شمال سمنان...

19 فروردین 1402

شروع به کار طرح امداد نوروزی کرمان موتور با عنوان نوروز همراه شما ، پیکاپ های T8 تجهیز شده در طرح امداد

در طرح امدادی شرکت کرمان موتور، 99 پایگاه امداد در سراسر کشور به مدت 21 روز (از 24 اسفند تا 15 فروردین) فعال خواهند بود. این پایگاه ها به صورت شبانه روزی به وسیله شماره تماس 02142724 و یا اپلیکیشن امداد کرمان موتور قابل دسترسی هستند.

26 اسفند 1401

جاهای دیدنی سوئیس ؛ معرفی زیباترین جاذبه های گردشگری سوئیس

اگر علاقه مند به گردشگری در فصول گرم و سرد سال هستید، سوئیس برترین گزینه برای سفر است. در واقع جاهای دیدنی سوئیس هم در تابستان و هم در زمستان بسیار باشکوه و تماشایی است. شما در این کشور اروپایی، مجموعه ای شگفت انگیز از چشم اندازهای طبیعی را در کنار زندگی...

25 اسفند 1401

قدرت اعجاب آور و توانایی خارق العاده رادارگریزی این ابزار جنگی ، عکس

فیبر کربن ، پلیمری است که 200 سال پیش از طریق توماس ادیسون ساخته شد اما با مقاومتی چند برابر فولاد و وزنی به مراتب کمتر و البته خاصیت رادارگریزی و پنهان کاری امروزه یک رکن اصلی در ساخت جنگ افزار در دنیا لقب گرفته است.

21 اسفند 1401

چگونه بالش های زرد شده را سفید کنیم؟

در میان تمام مبلمان و وسایل دکوری خانه ، احتمالاً بالش ها پر استفاده ترین وسایل هستند. به این فکر کنید که ذراتی مانند مو ، پوست مرده ، بقایای آرایش احتمالی ، عرق و کثیفی باعث زرد شدن بالش شما می شوند. بنابراین احتیاج به تمیز کردن بالش به طور دوره ای است....

16 بهمن 1401

سفر به ایتالیا ، نکات مهم بازدید از کشور ایتالیا

کشور ایتالیا یکی از پر بازدید ترین کشور های جهان است و این نکته را مدیون نقاط مجذوب کننده و مشهور، سواحل فوق العاده زیبا و غذاهای افسانه ای اش است. از معایب این محبوبیت روزافزون این است که بسیاری از نقاط دیدنی کشور ایتالیا بسیار شلوغ شده اند و بیشتر از...

1 بهمن 1401

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تعدیل نیروی اسپیس ایکس تا تاثیر تعطیلی دولت فدرال آمریکا بر اوبر و پنتاگون

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

3 دی 1401

نگاهی بر باشگاه وفاداری اطلس مایلز

برنامه وفاداری اطلس مایلزباشگاه وفاداری اطلس مایلز(Atlasmiles) یا همان برنامه وفاداری ایرلاین اطلس گلوبال، به شما یاری می نماید تا راحت تر و با امتیاز ویژه سفر کنید و تجربه سفری منحصر به فرد را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

18 آذر 1401

قیمت خودرو های تولید داخل امروز سه شنبه 15 آذر 1401

قیمت دنا پلاس اتوماتیک امروز سه شنبه 15 آذر در بازار آزاد خودرو به مرز 600 میلیون رسید. دیروز خرید دنا پلاس اتوماتیک 595 میلیون تومان هزینه داشت و حالا شاهد رشد پنج میلیونی ارزش این مدل در بازار هستیم. البته امروز دنا پلاس دنده ای بیشترین رشد قیمت را بین خودرو...

15 آذر 1401

گشت و گذار در جزیره موریس

گردش در جزیره موریسدر این قسمت از مجله گردشگری خبرنگاران به معرفی گشت و گذار در جزیره موریس (گردش در جزیره موریس)می پردازیم.

19 شهریور 1401

بهره برداری از پارکینگ امیرکبیر تا خاتمه شهریور ماه ، معضل ترافیک منطقه حل خواهد شد

مدیرعامل سازمان عمرانی منطقه ها شهرداری تهران از راه اندازی آزمایشی پارکینگ طبقاتی امیرکبیر واقع در منطقه 14 تا سرانجام شهریورماه سال جاری اطلاع داد.

9 شهریور 1401

زیباترین شهرهای کوچک نروژ

کشور نروژ به عنوان یک کشور بسیار زیبا و طبیعتی دوست داشتنی شناخته می گردد. بعضی از مجذوب کننده ترین و نفس گیرترین منظره ها در نروژ واقع شده است. این کشور یکی از برترین مقاصد گردشگری در اروپا و بعلاوه سراسر دنیا به شمار می رود. نروژ علاوه بر داشتن طبیعتی...

22 مرداد 1401

فوت وفن شستن لباس شنا به روش صحیح

کلر، نمک آب، کرم ضدآفتاب و روغن بدن همه چیزهایی است که جذب مایو یا لباس شنا می گردد. از طرفی شستن لباس شنا با استفاده از ماشین لباسشویی باعث کش آمدن، بد شکل شدن و بعلاوه آب رفتن آن می گردد.

17 مرداد 1401

مکان های پنهان اروپا که بسیار مقرون به صرفه هستند

رویای گشت و گذار در اروپا را دارید؟ در اینجا 10 مکان کشف نشده در اروپا را به شما معرفی میکنیم که هنوز برای بازدید مقرون به صرفه هستند، قبل از اینکه گردشگران آنجا رونق یابد، سفرتان را شروع کنید.

15 مرداد 1401
تعداد: (119)