اخبار صنعت

مسئله ای در تامین سوخت برای گردشگران در کیش نداریم

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مسئله ای در تامین سوخت برای گردشگران در کیش نداریم.

28 اسفند 1402

هواپیمای برقی عجیب و غریب، وقتی تسلا پرواز می نماید، عکس

همشهری آنلاین نوشت: هواپیمای تسلای آسمان کاملا الکتریکی است و با چرخش ملخ هایش کار می نماید. این هواپیما در حال حاضر یک طرح مفهومی است و می تواند گزینه ای برای سفرهای هوایی آینده باشد. حاضرید با آن پرواز کنید؟

29 آبان 1402

همکاری عمیق اتحادیه اروپا و ژاپن از ترس قدرت گرفتن چین

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این درحالی است که کشورها سعی دارند کنترل روی فناوری های حیاتی را برای توسعه صنایع دفاعی، الکترونیک و خودروسازی قدرتمندتر نمایند.

12 تیر 1402

مهار تورم و رشد فراوری محور پنجمین دوره جشنواره رسانه ای پینووس در کردستان شد

سید کمال حسینی در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کردستان گفت: جشنواره پینووس به صورت فصلی با هدف ارتقای سطح روابط بخش خصوصی و نظام رسانه و استفاده متقابل از ظرفیت های موجود برگزار می گردد و آثار برتر مورد تجلیل قرار می گیرند.

20 فروردین 1402

قدرت اعجاب آور و توانایی خارق العاده رادارگریزی این ابزار جنگی ، عکس

فیبر کربن ، پلیمری است که 200 سال پیش از طریق توماس ادیسون ساخته شد اما با مقاومتی چند برابر فولاد و وزنی به مراتب کمتر و البته خاصیت رادارگریزی و پنهان کاری امروزه یک رکن اصلی در ساخت جنگ افزار در دنیا لقب گرفته است.

21 اسفند 1401

طرز تهیه پیتزای ماکارونی مجلسی و خوشمزه تر از رستوران

اگر هم عاشق ماکارونی باشید هم از چشیدن پنیر پیتزا لذت می برید، قطعا نمی توانید از ترکیب این دو با هم بگذرید و به یک بشقاب پیتزا ماکارونی نه بگویید. به همین بهانه در ادامه ساده ترین روش طرز تهیه پیتزای ماکارونی را برایتان آماده نموده ایم.

3 اسفند 1401

فوتبال ایران آماده نجات جان فوتبالیست هاست؟

در هیاهوی هفته هفدهم لیگ برتر ایران، یک برخورد سخت میان بازیکنان تراکتور و ذوب آهن می توانست تبدیل به یک حادثه دلخراش و تراژدی تلخ تبدیل گردد، اما با اقدام به موقع نیرو های پزشکی و امداد حاضر در استادیوم و پزشک های دو تیم حاضر در مسابقه، خطر بزرگ از سر...

12 بهمن 1401

نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در مشهد میزبان 50 برند ایرانی

دهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف از تاریخ 12 تا 16 آذر ماه 97 در نمایشگاه بین المللی مشهد در حال برگزاری است.

3 بهمن 1401

سفر به ایتالیا ، نکات مهم بازدید از کشور ایتالیا

کشور ایتالیا یکی از پر بازدید ترین کشور های جهان است و این نکته را مدیون نقاط مجذوب کننده و مشهور، سواحل فوق العاده زیبا و غذاهای افسانه ای اش است. از معایب این محبوبیت روزافزون این است که بسیاری از نقاط دیدنی کشور ایتالیا بسیار شلوغ شده اند و بیشتر از...

1 بهمن 1401

اینفو ، عملکرد مدیریت گاز در دولت سیزدهم چگونه بوده؟ ، مقایسه عملکرد دولت دوازدهم و سیزدهم

دولت سیزدهم در مدت نه چندان طولانی شروع به کار خود با مدیریت کارآمد فراوری انرژی و استفاده از ظرفیت های موجود توانست کشور را از بحران قطع برق و گاز در سال های پایانی مسئولیت دولت سابق به شرایط پایداری برساند.

26 دی 1401

باستان شناسان در سد چم شیر تیشه ها را زمین گذاشتند

کار باستان شناسان در سد چم شیر تمام شد. سد قرار است تا هفته آینده آبگیری گردد. باستان شناسان پس از 40 روز کاوش می گویند دو سکه مسی ایلخانی فاخرترین اثری بوده که یافته اند.

23 دی 1401

برتری دانشجوی چهارمحال و بختیاری در جشنواره ملی خاتمه نامه

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: نماینده استان در بیستمین جشنواره ملی انتها نامه سال دانشجویی پیروز به کسب مقام برتر شد.

30 آبان 1401

دیپلماسی علمی در آذربایجان غربی یک ظرفیت بی نظیر است

معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: باتوجه به موقعیت جغرافیایی استان باید دیپلماسی علمی بین المللی در آذربایجان غربی که یک ظرفیت بی نظیر است، تقویت گردد.

26 آبان 1401

تداوم سیاست گذاری ها برای مدیریت 10 هزار مگاوات برق در سال آینده

معاون برنامه ریزی و امور مالی توانیر گفت: برای مدیریت مصرف 10 هزار مگاوات برق و عبور از اوج مصرف تابستانی سال آینده سیاستگذتاری ها تدوام می یابد.

9 آبان 1401

عکس ، این سلاح های مرگبار هیتلر لرزه بر تن می اندازد!

هر چه بیشتر از آمادگی ها و پیشرفت آلمان با سلاح های نو آگاه شوید، آشکارتر می گردد که متفقین به موقع به جنگ با آلمان سرانجام دادند.

6 آبان 1401

نماینده مجلس: تورم لبنیات و گوشت قرمز و سفید 60درصد است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم ارائه کالا برگ الکترونیک در اجرای طرح اصلاح قیمت ها، گفت: طبق قانون بودجه1401، دولت مکلف بود بعد از حذف ارز ترجیحی کالابرگ را به گونه ای پرداخت کند که قدرت کاهش یافته به نسبت شهریور 1400برای دهک های...

1 آبان 1401

صدور مجوز راه اندازی 6 دفتر ارتباطات روستایی در کردستان

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: سال جاری مجوز راه اندازی 6 دفتر ارتباطات روستایی در استان صادر شد.

24 مهر 1401

اصلاح و بهینه سازی 21 واحد موتورخانه در چهارمحال و بختیاری

21 واحد موتورخانه در بخش خانگی، اداری و تجاری چهارمحال و بختیاری در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی در حوزه گاز طبیعی اصلاح و بهینه سازی شد.

23 مهر 1401

رطوبت 100 درصدی برای دومین روز متوالی در خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: میزان رطوبت روز دوشنبه برای دومین روز متوالی در 2 نقطه از خوزستان به 100 درصد رسید.

18 مهر 1401

مدرسه کارآفرینی در لرستان احیا می گردد

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان گفت: مدرسه کارآفرینی با هدف کسب مهارت و ورود جوانان به بازار کار در استان احیا می گردد.

28 شهریور 1401
تعداد: (188)