اینفو ، عملکرد مدیریت گاز در دولت سیزدهم چگونه بوده؟ ، مقایسه عملکرد دولت دوازدهم و سیزدهم

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، دولت سیزدهم در مدت نه چندان طولانی شروع به کار خود با مدیریت کارآمد فراوری انرژی و استفاده از ظرفیت های موجود توانست کشور را از بحران قطع برق و گاز در سال های پایانی مسئولیت دولت سابق به شرایط پایداری برساند.

اینفو ، عملکرد مدیریت گاز در دولت سیزدهم چگونه بوده؟ ، مقایسه عملکرد دولت دوازدهم و سیزدهم

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، روزنامه وبلاگ خنده و شادی نوشت:

دولت سیزدهم در مدت نه چندان طولانی شروع به کار خود با مدیریت کارآمد فراوری انرژی و استفاده از ظرفیت های موجود توانست کشور را از بحران قطع برق و گاز در سال های پایانی مسئولیت دولت سابق به شرایط پایداری برساند. سیدابراهیم رئیسی و اعضای کابینه اش تا به امروز توانسته اند یک تابستان و 2زمستان با شرایط عادی را در نقطه اوج مصرف انرژی رقم بزنند و نور و گرمای خانه های مردم را در فصول مختلف سال تامین نمایند.

این در حالی است که حداقل در 2سال پایانی دولت حسن روحانی مردم نقاط مختلف کشور با قطع مکرر گاز و برق روبرو شده بودند و این در شرایطی بود که مردم ایران شرایط تامین انرژی خانه های خود را در تابستان ها و زمستان های سخت با سایر کشورها مقایسه می کردند؛ کشوری که دومین منابع گازی جهان را در اختیار داشت و نمی توانست مدیریت بهینه فراوری و انتقال داشته باشد و اکنون شرایط بهبود یافته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "اینفو ، عملکرد مدیریت گاز در دولت سیزدهم چگونه بوده؟ ، مقایسه عملکرد دولت دوازدهم و سیزدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفو ، عملکرد مدیریت گاز در دولت سیزدهم چگونه بوده؟ ، مقایسه عملکرد دولت دوازدهم و سیزدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید