هواپیمای برقی عجیب و غریب، وقتی تسلا پرواز می نماید، عکس

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، همشهری آنلاین نوشت: هواپیمای تسلای آسمان کاملا الکتریکی است و با چرخش ملخ هایش کار می نماید. این هواپیما در حال حاضر یک طرح مفهومی است و می تواند گزینه ای برای سفرهای هوایی آینده باشد. حاضرید با آن پرواز کنید؟

هواپیمای برقی عجیب و غریب، وقتی تسلا پرواز می نماید، عکس

هواپیمای تسلای آسمان ها که در حال حاضر تنها یک طرح مفهومی است و احتمالا گزینه ای برای سفرهای هوایی آینده. این هواپیما کاملا برقی و ملخ دار است. اگرچه این هواپیما در حال حاضر فقط یک کانسپت است، جو دوسِی، طراح آن می گوید که به زودی می تواند به عنوان گزینه ای برای سفرهای آینده نگر مطرح گردد.

  • رونمایی از سمند شاسی بلند!/ عکس

  • قدرتنمایی قوی ترین موشک جهان در آسمان/ عکس

  • هند یک سلاح قدرتمند می سازد!/ عکس

جو دوسی به سی ان ان گفت: اگر بتوانید چیز مطلوبی طراحی کنید، چیزی که باعث گردد مردم سوال نمایند چرا چنین چیزی هنوز وجود ندارد، شانس بیشتری دارید که صنعت را برای ساختش مجاب کنید.

او ادامه داد: من مسئله ها را دنبال می کنم و می بینم که مرا به کجا می برند و بعد سعی می کنم برای آن ها راه حلی زیبا طراحی کنم. این طراح نیویورکی گفت که قبلا مهندسان هوافضا که می خواهند طرح مفهومی او را به یک هواپیمای واقعی تبدیل نمایند، به او مراجعه نموده اند. این جت برقی دو بال بلند در قسمت عقب خود دارد تا به افزایش نیرویی که هواپیما را در آسمان نگه می دارد، یاری کند. بال ها در قسمت پشتی قرار دارند تا وزن باتری ها و ملخ ها را متعادل نمایند.

در دسامبر 2019، یک هواپیمای کاملا برقی متفاوت در کانادا پرواز آزمایشی انجام داد. ایرباس، غول صنعت هوانوردی نیز طرح مفهومی پرنده شکاری را برای یک هواپیمای برقی منتشر نموده است. شرکت بریتانیایی کرنفیلد ائرواسپیس سولوشنز نیز میخواهد به عنوان اولین هواپیمای تمام الکتریکی بریتانیا، هواپیمایی با ظرفیت 9 سرنشین ارائه دهد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "هواپیمای برقی عجیب و غریب، وقتی تسلا پرواز می نماید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمای برقی عجیب و غریب، وقتی تسلا پرواز می نماید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید