چینی ها برگ برنده رو می نمایند؟

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، معمولاً نام محصولات چینی که می آید، اولین چیزی که به فکر متبادر می گردد، کیفیت نازل آن است. این مسئله در صنعت خودرو نمود بیشتری دارد و بیشتر مشتری ها تمایلی به خرید محصولات بی کیفیت چینی ندارند؛ البته به جز ایران که مشتری مبالغ خوبی برای بعضی ماشین های بی کیفیت چینی می پردازد که دلایل آن روشن است.

چینی ها برگ برنده رو می نمایند؟

اگر قرار باشد محصولی از این کشور در اتحادیه اروپا یا کشورهای دیگری که عضو اتحادیه اروپا نیستند اما قوانین سختگیرانه ای دارند (مانند بریتانیا) فروخته گردد ، آن وقت چشم بادامی ها کوشش می نمایند که برترین محصول را فراوری نمایند که بتواند استانداردهای لازم را کسب کند.

به خاطر دلایلی که در بالا گفته شد، اُرا کت (ORA CAT) دنبال راهی است که بتواند برای خودش در بازار انگلیس و چند کشور دیگر اروپایی مشتری پیدا کند. اُرا کت که ماه آینده میلادی عرضه می گردد، می تواند با یک بار شارژ مسافتی بین 209 تا 261 مایل را طی کند و پیش بینی می گردد که قیمتش کمتر از 25 هزار پوند باشد.

این ماشین دو باتری لیتیومی دارد که مزیتی برای آن به شمار می رود. این محصول را کارخانه گریت وال در چین فراوری می نماید که نیمی از سهام آن متعلق به کمپانی بی ام و است. در سال های گذشته چند محصول گریت وال نیز در ایران فروش رفته است.

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ خنده و شادی مطالعه کنید

منبع: بلاگ دیوار

به "چینی ها برگ برنده رو می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی ها برگ برنده رو می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید