اولویت بالای سودآوری صنعت خودرو برای دولت سیزدهم

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، اعمال قیمت گذاری دستوری موجب التهاب بازار خودرو شده است. انتظار خودروسازان حذف قیمت های دستوری و به روزرسانی قیمت نهایی خودرو است تا به این ترتیب تعداد بیشتری از خودروهای تولیدی خودروسازان امکان ورود به بازار را پیدا نمایند. تمامی این مسائل به علت قیمت گذاری دستوری بروز نموده است، درصورتی که اگر این نحوه قیمت گذاری حذف گردد، این مسائل خود به خود مرتفع خواهد شد.

اولویت بالای سودآوری صنعت خودرو برای دولت سیزدهم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی واقعی شدن قیمت خودرو همراه با کسب سود متعارف برای خودروسازان را موجب برطرف التهاب بازار و بقای صنعت خودرو دانست.

عبدالناصر درخشان اظهار کرد: اگر قیمت خودرو واقعی باشد و نه بر اساس قیمت های دستوری، به نحوی ه سود متعارفی که باید برای خودروساز حاصل گردد، عاید این صنعت گردد، قطع به یقین دست دلالان و اشخاصی که از خودرو به عنوان یک کالای سرمایه ای استفاده می نمایند، کوتاه تر خواهد شد و خودرو بدون واسطه به دست مصرف نماینده نهایی خواهد رسید.

بعلاوه سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت، با تأکید بر حمایت همه جانبه دولت از صنایع خودروسازی کشور، گفت: سودآوری این صنعت برای دولت سیزدهم اولویت ویژه ای دارد و ما با تمام توان این هدف را پیگیری می کنیم. وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از اهداف اصلی که این وزارتخانه با همکاری دیگر دستگاه ها و اهتمام خودروسازان کشور پیگیری می نماید، افزایش تیراژ و فراوری خودرو است.

وی با اشاره به اخباری که درباره معین قیمت خودرو ها در روز های اخیر منتشر شده است، اضافه کرد: آنالیز قیمت گذاری خودرو ها به ستاد تنظیم بازار سپرده شد و این ستاد درباره این موضوع تصمیم گیری خواهد نمود.

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ خنده و شادی بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "اولویت بالای سودآوری صنعت خودرو برای دولت سیزدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت بالای سودآوری صنعت خودرو برای دولت سیزدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید