موسیقی

برج تجاری اداری سلمان یکی از مهمترین مراکز خرید مشهد است

سیری در ایران/ براساس خبرهای منتشر شده، برج تجاری اداری سلمان یکی از مهمترین مراکز خرید مشهد است.

22 شهریور 1401

معرفی زیباترین شهرهای سوئیس

سوئیس کشوری با طبیعت کوهستانی، تاریخی قدیمی و خیابان های سنگی، شکلات های خوشمزه و آرامشی کمیاب است. همه این ها باعث شده تا سالانه گردشگرانی که خود را به سوئیس می رسانند، حتی با وجود ساعت های لوکس آن، گذر زمان را احساس نکنند. با معرفی زیباترین شهرهای سوئیس...

30 تیر 1401

10 ترفند تکراری کوئنتین تارانتینو که هیچ گاه خسته کننده نمی شوند

دسته بندی فیلم های کوئنتین تارانتینو در یک ژانر تعیین کار بسیار دشواری است. در عوض آثار او فضای منحصربه فردی دارند که به نوعی امضای این فیلم ساز محسوب می گردد و حتی اگر یکی از فیلم های او را دیده باشید، می توانید به راحتی سایر آثارش را هم تشخیص دهید.

25 تیر 1401

نقدهای فیلم هشت کوه؛ یک دوستی مردانه پرفراز و نشیب (جشنواره کن 2022)

فیلم سینمایی هشت کوه به کارگردانی شارلوت واندرمیرش و فیلیکس ون گرینینگن از جمله آثاری است که در روز دوم جشنواره بین المللی فیلم کن 2022 در بخش مسابقه به نمایش عایدی.

10 تیر 1401

بهترین رستوران های روستوف نا دونو

رستوف نا دونو، یکی از شهرهای بندری روسیه و میزبان جام جهانی 2018 است. در این مطلب با بهترین رستوران های شهر آشنا می شویم که در طول سفر می توانید برای سر زدن به آن ها برنامه ریزی کنید و بعد از تماشای مسابقات فوتبال، یک وعده غذای لذیذ نوش جان کنید.

25 خرداد 1401

بهترین جشنواره های کدو تنبل آمریکا در سال 2018

کدو تنبل ها را چقدر دوست دارید؟ یکی از جشن های بزرگ آمریکایی ها را کدو تنبل های بزرگ و کوچک با رنگ های مختلف تشکیل می دهند. آشنایی با فستیوال کدو تنبل ها را از دست ندهید.

27 اردیبهشت 1401

به این شهرهای کمتر شناخته شده، چشم بسته سفر کنید

این شهرهای کوچک و ناشناخته شما را متعجب می نمایند.خلاصه کردن فهرست های سالانه ما از برترین مکان های مسافرتی چند ماه زمان برده است، ما از نویسنده ها و متخصصان سفر در سراسر جهان پرس و جو نموده و افتتاح هتل ها و رستوران های مجذوب کننده نو را زیر نظر داشتیم....

16 اسفند 1400

عادات روزمره برای جلوگیری از حمله قلبی در زمستان

بر اساس مطالعات متعدد، خطر حمله قلبیِ ناگهانی معمولا در فصل زمستان افزایش می یابد چرا که بدن برای حفظ دمای خود، فعالیتش را بیشتر می کند.

30 بهمن 1400

ارکستر کیوان کیارس برای بچه ها نواخت

تهران (پانا) - تازه ترین آلبوم موسیقی بچه ها با آهنگ سازی کیوان کیارس به نام کیمیا از مجموعه سه آلبوم نو موسیقی بچه ها با خاتمه مراحل فنی از سوی کانون پرورش فکری منتشر و عرضه می گردد.

16 شهریور 1400

طناب دار در انتظار آقای خواننده

حمید صفت که در آخرین روزهای سال99 پس از محاکمه به اتهام قتل همسر مادرش بازداشت و روانه زندان شده بود، در نخستین روز بعد از تعطیلات نوروز با حکم قضات کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

11 اردیبهشت 1400

رضا صادقی میهمان برنامه کتاب باز می شود

به گزارش خبرنگاران ، رضا صادقی شامگاه پنجشنبه 7 اسفند در سالروز ولادت حضرت علی (ع) با حضور در استودیوی برنامه تلویزیونی کتاب باز روبه روی سروش صحت می نشیند.

28 اسفند 1399

(تصاویر) آتش خشم در اسپانیا در پی بازداشت یک رپر!

در پنجمین شب از ناآرامی های جاری در اسپانیا برای اعتراض به محکومیت پابلو هاسل، خشونت به اوج خود رسید و به جز بارسلون و مادرید، چند شهر دیگر این کشور نیز صحنه درگیری شدید راهپیمایان با پلیس بود.

27 اسفند 1399

تاریخچه اجمالی بازی&zwnjهای سایبرپانک؛ از 1977 تا 2077

عرضه سایبرپانک 2077 قرار است پایانی باشد بر سال های پر تب وتاب چشم به راه بودن کسانی که عطش گشت وگذار در نایت سیتی را دارند. البته سایبرپانک 2077 جدیدترین بازی است که به دنیای سایبرپانک تعلق دارد و پیش از آن بازی های زیادی با این پس زمینه داستانی ساخته شده...

16 دی 1399

وزیر ارشاد از تعطیلی 2 هفته ای تمامی فعالیت های هنری اطلاع داد

خبرگزاری خبرنگاران-وزیر ارشاد گفت که همه فعالیت های هنری اعم از تئاتر، کنسرت، سینما از هفته آینده به مدت 2 هفته تعطیل خواهد بود.

1 دی 1399

حسین صفا از دو اثر جدیدش رونمایی کرد

حسین صفا در مراسمی از دو مجموعه شعر جدیدش به نام های نرگس و منجنیق رونمایی کرد.

10 آذر 1399

معرفی دهکده گردشگری حیران ، مجموعه توریستی تفریحی حیران

امروز در این مقاله با دهکده گردشگری حیران آشنا می شویم .

29 مهر 1399

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ایرانبیش از ده سال است که نمایشگاهی بین المللی در رابطه با گردشگری و صنایع وابسته به آن در ایران برگزار می گردد و امکان قرار است که دوازدهمین دوره از این رویداد بین المللی با حضور نمایندگان 10 کشور در تهران برگزار...

2 تیر 1399

اولیور استون در خانه دختر گریگوری پک تجلیل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، برنامه ابتکاری فیلمبرداری در ایتالیا که تا 8 فوریه ادامه دارد در خانه سیسیلیا پک تهیه کننده و دختر بازیگر فقید گریگوری پک برگزار گردید.

24 دی 1398

مرکل: اتحاد آلمان هنوز 20 سال دیگر زمان می خواهد

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در سی امین سالگرد فروپاشی دیوار برلین از همگان خواست که برای کامل شدن روند اتحاد دوباره آلمان صبر کنند و تاکید کرد که این فرآیند همچنان به 20 سال دیگر زمان نیاز دارد.

9 دی 1398

باغ کمال، یادگار زمانی که تبریز، شهر عرفان بود

یکی شاعر و دیگری نقاش به تبریز آمدند، شهری که در قرن شش الی هشتم به شهر عرفان شهرت داشت. کمال اولی (شاعر) مورد توجه سلطان حسین جلایری قرار گرفته و روزگارش را در خانقاه اهدایی او سپری کرد.

13 آذر 1398
تعداد: (27)