به این شهرهای کمتر شناخته شده، چشم بسته سفر کنید

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، این شهرهای کوچک و ناشناخته شما را متعجب می نمایند.

خلاصه کردن فهرست های سالانه ما از برترین مکان های مسافرتی چند ماه زمان برده است، ما از نویسنده ها و متخصصان سفر در سراسر جهان پرس و جو نموده و افتتاح هتل ها و رستوران های مجذوب کننده نو را زیر نظر داشتیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

به این شهرهای کمتر شناخته شده، چشم بسته سفر کنید

. در سال 2017 شما را به اوسلو برای فرهنگ قهوه خوردن، بلگراد و واله دی گوادالوپ برای نوشیدنی های خاصش دعوت می کنیم. در حالی که برای گذراندن تعطیلات در ساحل به چیزی جز یک ریزورت راحت، دریای گرم و یک کتاب خوب احتیاج ندارید، مطمعناً سواحل توفینو در بریتیش کلمبیا با غذاهای خاص، هونولولو با اولین دوسالانه هنری و مالاگا با موزه های پنهانش برایتان جذابیت بیشتری خواهد داشت. تکنولوژی و دنیای شدن دنیا را کوچکتر و کاملاً قابل کشف نموده است.اما همواره جاهایی برای کشف کردن وجود دارد یا حداقل نوبت شماست که آنها را مجدداً کشف کنید.

مالاگا، اسپانیا

مالاگای اسپانیا که در منطقه آندالوزیا واقع شده است، در حال حاضر تبدیل به بهشت موزه گرد ها شده است. بخش اول شامل موزه پیکاسو (محل تولد پیکاسو) و مرکز هنر های معاصر (CAC) با وسعت 8هزار متر مربع است که میزبان هنرمندانی همانند آی وی وی و مارسل دزاما بوده است. بعد از آن موزه کارمن تیسن افتتاح شد که بخشی از موزه تیسن مادرید بوده و محل نگهداری کلکسیون های خصوصی همسر بارون است و آثار هنرمندانی همانند ماگریت، شاگال و کالو در آن به نمایش درآمده است و فضای صنعتی کارخانه سابق تنباکو آن را شبیه موزه روسیه در سنت پترزبورگ نموده است. علاقه مندان به باستان شناسی می توانند از کلکسیون های موجود در کاخ آدوانا (شامل هنرهای عالی و آثار باستانی) و یا به قبرستان ماقبل تاریخ Antequera Dolmens بروند که در سال 2016 در لیست میراث دنیای یونسکو ثبت شده است. هتل بزرگ میرامار(Gran Hotel Miramar) نیز از اواخر سال 2016 در ساختمان تاریخی آرت نوو 1926 مقابل ساحل مالاگا افتتاح شده است.

پاروس، یونان

ساحل پاروس مدت های طولانی است که محل تفریح علاقه مندان به موج سواری با کایت است. در تابستان گذشته در این جزیره فرودگاه نوی برای هواپیماهای بزرگ تر و پذیرایی از مسافران علاقه مند افتتاح شد. دهکده ماهیگیری نااوسا (Naousa) نیز با معماری یکدست سفید ساختمان ها و رستوران های کنار ساحل به طورچشم گیری مورد توجه قرار گرفته است. در اینجا می توانید در آپارتمان های پورتو نااوسا و یا سون سانتا ماریا، که دارای 6 سوئیت و یک ویلا، همراه با قایق های اختصاصی برای گشت زدن در جزیره است بروید.

روتردام، هلند

بعد از سالها توجه ویژه به شهر آمستردام، روتردام که دومین شهر بزرگ هلند است، به علت آشپزی رو به رشد و غذاهایش مورد توجه قرار گرفته است. ساختمان های با شکوهی مانند مدرنیست روتردام به مارکتال که بازار سر پوشیده با نقاشی هایی بر روی دیواره ها آن است و دارای 96 غرفه است پیوسته است. در (Fenix Food Factory) و (Roffa Streetfoodbar) کارگاهی را می بینید که در آن مواد غذایی را دودی می نمایند. در همه جای شهر هنر دیده می گردد. بیش از هزار قطعه هنری از جمله یکی از مجسمه های ساخت پیکاسو و رودین، در شهر نصب شده است. یکی از نوترین آثار هنری سوررئال Bobbing Forest است که، مجموعه درخت های نارون شناور در آب است. یکی دیگر از جاذبه های شهر پارک موج مصنوعی RiF010 است که موج سواران می توانند مهارت خود را در کانال Steigersgracht Canal ، به نمایش بگذارند.

سوژو، چین

شهر 2500 ساله سوژو با استفاده از قطارهای سریع السیر، تنها نیم ساعت با شانگ های فاصله دارد. این شهر از طرفی به علت باغ های کلاسیک و شهر قدیمی پر از کانال با خانه های سفید معروفیت دارد و از سویی دیگر به علت پارک صنعتی سوژو که با همکاری دولت سنگاپور ساخته شده است ، معروفیت دارد. در این پارک مراکز خرید و تفریح به نام میدان تایمز، چرخ و فلک، رستوران های آسیایی و غربی، کافه ها، سینما و سالن کنسرت و آبنمای موزیکال در دریاچه جینجی در شب فراهم شده است و فقط 20 دقیقه با مترو با مرکز شهر قدیمی فاصله دارد.

تورین، ایتالیا

گرچه تورین بیشتر به خاطر کافه های تاریخی اش وکفن تورین معروفیت دارد اما، یکی از مقاصد اصلی هنر معاصر به شمار میرود. سال گذشته کارولین کرسیتوف باکارگیف به مدیریت دو موسسه بزرگ Galleria Civica dArte Moderna ، اولین موزه هنرهای مدرن ایتالیا و Castello di Rivoli ، اولین موزه هنرهای معاصر در آمد و آثار برجسته ای از میکل آنژ و پل مک کارتی را به نمایش گذاشت. آثار هنری دوره های قبل تر را می توانید در دو موزه بازسازی شده Galleria Sabauda, که در آن 500 اثر هنری متعلق به خانواده سلطنتی ساوی و موزه مصری ها Egyptian Museum که یکی از بزرگ ترین کلکسیون های مصنوعات مصری ها در دنیا است را، از نزدیک ببینید. اوایل سال 2017 ، ریشه های قرون وسطایی تورین، در محل نو دفتر مرکزی قهوه لاوازا(Lavazza) در همسایگی آئورورا تعیین خواهد شد، وقتی شرکت از کاخ قرن چهارمی که در زمان ساختن دفتر کشف شده است ، رونمایی کند.

منبع: الی گشت

به "به این شهرهای کمتر شناخته شده، چشم بسته سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به این شهرهای کمتر شناخته شده، چشم بسته سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید