برج تجاری اداری سلمان یکی از مهمترین مراکز خرید مشهد است

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، سیری در ایران/ براساس خبرهای منتشر شده، برج تجاری اداری سلمان یکی از مهمترین مراکز خرید مشهد است.

برج تجاری اداری سلمان یکی از مهمترین مراکز خرید مشهد است

اگر بدنبال بازاری در مرکز شهر می گشت که علاوه بر دسترسی آسان و وجود پارکینگ اختصاصی، اجناس آن علاوه بر شیک و مدرن بودن دارای قیمت مناسبی نیز باشد، برج تجاری اداری سلمان یکی از برترین مراکز خرید برای شماست. این برج دارای 370 واحد تجاری در 4 طبقه است که انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه و نوزادان، انواع کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، زیورآلات، ساعت های مارک و عینک های برند، لوازم خانگی، فرش و تابلو های دستبافت، مبلمان و سرویس خواب، لوازم لوکس و دکوری، لوازم صوتی و تصویری، رایانه و تلفن همراه، اسباب بازی، صنایع دستی، لوازم ورزشی و بدنسازی، ادوات موسیقی و ده ها نوع کالای دیگر را در معرض فروش دارد.

جالب است بدانید درصورتیکه بخواهید برای مایحتاج خود انواع خوراکی ها، محصولات پروتئینی، میوه ، نان های فانتزی و … را بخرید، می توانید از هایپرمارکت رفاه که یکی از پر تخفیف ترین و کامل ترین هایپرمارکت های مشهد است، خریدتان را انجام دهید. ناگفته نماند اگر می خواهید علاوه بر لذت خرید و سرگرمی، انواع نوشیدنی و غذاهای خوشمزه را میل کنید، می توانید به انواع رستوران های مجلل، فودکورت و کافی شاپ های موجود در برج سلمان بروید و در کنار صرف غذایی لذیذ و بی نظیر، از منظره منظره ها شهر و آب و هوای خوب آن بهره مند شوید.

منبع: همگردی

به "برج تجاری اداری سلمان یکی از مهمترین مراکز خرید مشهد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برج تجاری اداری سلمان یکی از مهمترین مراکز خرید مشهد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید