بهترین جشنواره های کدو تنبل آمریکا در سال 2018

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، کدو تنبل ها را چقدر دوست دارید؟ یکی از جشن های بزرگ آمریکایی ها را کدو تنبل های بزرگ و کوچک با رنگ های مختلف تشکیل می دهند. آشنایی با فستیوال کدو تنبل ها را از دست ندهید.

بهترین جشنواره های کدو تنبل آمریکا در سال 2018

بعد از یک تابستان داغ و طولانی، رسیدن کدو تنبل ها، مثل همیشه، نشانه آغاز یک پاییز دیگر است. کدو تنبل ها، که از خوراکی های آبا و اجدادی آمریکایی ها هستند، برداشت محصولات پاییزی و جشن های بسیار را نوید می دهند؛ جشن هایی که در تمام کشور برگزار می شوند و بخش جدانشدنی این فصل هستند. در روز ملی کدو تنبل، 26 اکتبر، هر جای کشور که باشید می توانید پای کدو تنبل بخورید، از میان مسیرهای پر از کدو تنبل عبور کنید، و حتی به یک اژدهای کدوتنبل خور غذا دهید.

1. فستیوال کدو تنبل در هاف مون بی

منطقه ساحلی half moon bay در کالیفرنیا، بهترین هوا (نه خیلی گرم و نه خیلی سرد) را برای پرورش کدو تنبل دارد. فستیوال 48 ساله این شهر، با ادعای داشتن کدوهایی به میزان یک فولکس واگن، مسابقه قهرمانی سالانه خود را آغاز می کند. در این مسابقه کدو تنبل های چند تنی، برای یک رکورد نو جهانی با هم به رقابت می پردازند. این جشنواره از 4 بخش تشکیل شده است که طی آن فعالیت های سرگرم کننده ای برگزار می شود که همگی درونمایه پاییزی دارند؛ مانند راهپیمایی های خانوادگی، کنده کاری روی کدو تنبل ها، مسابقه های لباس های مبدل، پختن پای کدو تنبل و طبیعتا معجون های کدو تنبل.

2. زمین های کدوتنبل Vala

زمین های کدوتنبل Vala، با داشتن 1.5 کیلومتر مربع زمین کشاورزی که 0.22 کیلومتر مربع آن برای کاشت کدو است و همچنین 50 جاذبه، مانند یک شهربازی پاییزی عمل می کند. یک گاری قدیمی گردشگران را به سمت زمین کدو تنبل ها می برد تا آن ها کدوهایشان را جمع آوری کنند. از جاذبه های Vala که دوست داران پاییز را به خود جذب می کند، زمین گلف، باغ وحش حیوانات خانگی، و یک زمین ذرت مارپیچ با مساحت 0.01 کیلومتر مربع است. هر روز سه نمایش برگزار می شود که شامل مسابقه خوک ها، یک اژدهای مکانیکی کدوتنبل خور به نام Xander، که هر یک ساعت یک بار غذا می خورد، و همچنین یک توپ که کدو تنبل ها را به مساحت یک چهارم کیلومتر آن طرف تر پرتاب می کند. با اینکه فضای vala شبیه به دیزنی است، اما همچنان بعد از 30 سال شاهد حضور نسل های مختلف است. همچنین دخترهای vala که حالا دیگر بزرگ شده اند و در کارهای جشن کمک می کنند. یکی از آن ها مغازه شیرینی فروشی Kelsey را اداره می کند و پای های مخصوص خود را دست مشتریان می دهد. قیمت هر بلیت 12 تا 22 دلار است.

3. پاییز در باغ گیاه شناسی دالاس

باغبان های متخصص در باغ گیاه شناسی دالاس (Dallas Arboretum and Botanical Gardens)، هر ساله، هنگام فستیوال، زمین های باغ را با از یک گلخانه زیبای تابستانی به یک دهکده کدوتنبل که انگار از دل داستان ها بیرون آمده است، تبدیل می کنند. بیش از 90 هزار کدو تنبل سبز، پای های سنتی نارنجی کدو تنبل، و پای های سفید و کوچک کدو تنبل باغ ها را مزین می کنند. دهکده کدو تنبل امسال با نام ماجراجویی در ناکجاآباد، صحنه هایی از داستان پیتر پن، کله های کدوتنبلی پسرهای گمشده، یک کشتی دزدان دریایی که از میان دریای کدو تنبل ها می گذرد، و تیک تاک (تمساحی که یک شخصیت کارتونی است) که از میان کدو تنبل ها می گذرد را به نمایش می گذارد. این فستیوال که مخصوص حال وهوای بچه ها است، فعالیت های مخصوص این فصل را نیز برای آن ها فراهم آورده است: یک مارپیچ هالوینی، شکار کردن، رنگ کردن صورت، موسیقی زنده و نمایش حیوانات که از سوی باف وحش دالاس برگزار می شود. قیمت بلیط برای بزرگسالان 15 دلار و برای بچه ها 10 دلار است.

4. فستیوال کدو تنبل Hiram House Camp

این فستیوال کدو تنبل که در جنگلی به مساحت 0.70 کیلومتر مربع برگزار می شود، بهترین های فصل را در یک جشن یک روزه گرد هم آورده است. فعالیت های مختلفی که در جشن برگزار می شوند این موقعیت را برای شرکت کنندگان ایجاد می کنند تا بتوانند، هر یک از فعالیت های مورد علاقه خود از تیروکمان گرفته تا سوار شدن بر پونی، تزئین کلوچه ها، ماشین سواری، ماجراجویی در یک باغ هزارتوی ترسناک، و کنده کاری روی کدو تنبل ها را انجام دهند. این منطقه در سال 1896، محل زندگی مهاجران بوده است و Hiram House حالا به عنوان کمپ بچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. فستیوال کدو تنبل از بچه ها برای انجام کارها کمک می گیرد. ورودی 5 دلار و برای بچه ها زیر 12 سال رایگان است.

5. فستیوال پاییزی مزرعه بزرگ کدو تنبل (The Great Pumpkin Farm Fall Festival)

فستیوال بزرگ کدو تنبل، که رکورددار اولین کدوتنبل 453 کیلوگرمی است، از سال 1996 تا به حال برگزارکننده مسابقات کدوتنبل است. از آن زمان این فستیوال یک روزه، از صبح تا غروب مردم را مشغول سرگرمی هایی چون سوارکاری، جاذبه های مختلف و نمایش می کند. کدوتنبل های زمین های این فستیوال، با ادعای داشتن بی نهایت کدو، محصولات کدویی مختلفی را می فروشد. یکی از سرگرمی های امسال، رفتن داخل باغ هزارتو و کشتن زامبی ها با توپ پینت بال است. جشنواره قصر کدو تنبل سرگرمی های پاییزی ماننددرست کردن پای کدو با استفاده از کدوهای خود باغ، درست کردن دونات های تازه، و غیره نیز دارد. هزینه ورود در آخرهفته ها 8 دلار (سوارکاری و جاذبه ها رایگان هستند) و در طول هفته رایگان است.

6. جشنواره Lucky Ladd Farms Fall Familly Fun Fest

مزرعه Lucky Ladd در فصل برداشت 50 جاذبه دیگر به فهرست فعالیت های خود اضافه کرده است. زمین کدوی این مزرعه انقدر بزرگ است که می توانید انواع و اقسام کدوها را از آن بچینید. همچنین یک باغ هزارتو با بازی های مختلف درونش وجود دارد که بسیار سرگرم کننده هستند. از سرگرمی های دیگر می توان به پونی ها، تیرکمان های کدو تنبلی، استوانه های ذرتی، تیر و کمان، سرسره های بسیار بزرگ و گاری سواری اشاره کرد. هزینه ورودی برای بزرگسالان از 14 دلار تا 18 دلار است. برخی سرگرمی ها رایگان هستند.

منبع: کجارو / afar.com

به "بهترین جشنواره های کدو تنبل آمریکا در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جشنواره های کدو تنبل آمریکا در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید