رده بندی قابل اعتمادترین خودروهای سال منتشر شد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، هر سال با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، مجلات معتبر خودرو ماشین های مهم جهان را بر اساس استانداردهای مدنظر خودشان رده بندی می نمایند. یکی از این رده بندی ها که بسیار هم مهم است، رده بندی قابل اعتمادترین خودروهای سال است. معمولاً ژاپنی ها در صدر جدول قرار می گیرند و برخلاف تصور رایج، گاهی خبری از برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی نیست.

رده بندی قابل اعتمادترین خودروهای سال منتشر شد

سال جاری هم رده بندی قابل اعتمادترین خودروهای سال از سوی چند نشریه معتبر منتشر شده است. مطابق انتظار، لکسوس با 76 امتیاز در صدر واقع شده است. این امتیازها از 100 محاسبه می گردد و کارشناسان معتبری درباره آن اظهارنظر می نمایند؛ البته نظرات مردمی هم در شکل گیری آن دخیل است.

بعد از لکسوس، مزدا با اختلاف یک امتیاز در رتبه دوم واقع شده است. تویوتا با 71 امتیاز، سوم و اینفینیتی در جایگاه چهارم ایستاده با 69 امتیاز است. اینجاست که یک ماشین معروف آمریکایی حاضر می گردد تا پرچم برندهای آمریکایی هم بالا برود. بیوک با 66 امتیاز در رده پنجم واقع شده است. اما رده پنجم فقط در اختیار بیوک نیست و 2 مهمان هم دارد. هم امتیاز با بیوک هوندا واقع شده است و شاید باورش سخت باشد. اما بعد نوبت به سوبارو می رسد و آن هم با 66 امتیاز در رده پنجم مشترک قرار گرفته است. آکورا و نیسان هم در رتبه های بعدی ایستاده اند.

راستی، برندهای ایرانی از این منظر چندم هستند؟ بعلاوه ماشین های چینی که در ایران خرید و فروش می شوند!

آگهی های خرید و فروش سوبارو

آگهی های خرید فروش لکسوس

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ خنده و شادی بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "رده بندی قابل اعتمادترین خودروهای سال منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رده بندی قابل اعتمادترین خودروهای سال منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید