بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

مسئله ای در تامین سوخت برای گردشگران در کیش نداریم

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مسئله ای در تامین سوخت برای گردشگران در کیش نداریم.

28 اسفند 1402

5 دلیل استفاده از شیشه بالکن در ساختمان ها

این روزها به مدرن ترین و خاص ترین خیابان های حومه شهر نگاه کنید، ممکن است متوجه انواع بالکن شیشه ای شوید که در این آپارتمان ها نصب شده است. زیبایی این بالکن ها حیرت انگیز است و باعث می شود ساختمان موردنظر مدرن و زیبا به نظر برسد. در این مقاله می خواهیم در...

14 فروردین 1402

مهرداد بذرپاش از مردم عذرخواهی کرد

وزیر راه و شهرسازی ضمن عذرخواهی از مردم به علت مسائل حمل ونقلی در روزهای گذشته، گفت: باید با برنامه ریزی بهتر مسائل را به حداقل می رساندیم.

27 دی 1401

وقتی مقبره فردوسی شبیه اهرام ثلاثه بود

عزیمت یک گروه از طرف انجمن به توس، طرح اولیه بنای آرامگاه را پایه ریزی کرد. آندره گدار رئیس اداره باستان شناسی، مقبره را به شکل اهرام مصر طراحی نموده بود و ساخت این طرح در مراحل اولیه پیش رفته بود ولی با مخالفت ذکاءالملک فروغی این طرح تخریب شد تا...

4 دی 1401

سالن شهدای هفتم تیر مادام العمر برای کشتی شد

سالن شهدای هفتم تیر تهران به صورت مادام العمر در اختیار هیئت کشتی استان تهران و فدراسیون کشتی نهاده شد.

20 آبان 1401

افتتاح بزرگراه باکو، آستارا

بزرگراه باکو -آستارا تا مرز جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه طی مراسمی با حضور الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان افتتاح شد.

4 اردیبهشت 1401

یک اثر ثبت شده ملی در گرمسار به صورت شبانه تخریب شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمسار از تخریب شبانه بخش هایی از آب انبار نه حصار به وسیله عده ای ناشناس اطلاع داد.

25 فروردین 1401

لازمه مهیا شدن امکانات شهر زیرزمینی سامن برای ورود گردشگران

شهر زیرزمینی سامن ظرفیتی بزرگ برای جذب گردشگر و رونق اقتصادی منطقه سامن و همدان است که باید ورودی مناسبی برای بازدید گردشگران از این مجموعه ایجاد شود.

21 فروردین 1401

به این شهرهای کمتر شناخته شده، چشم بسته سفر کنید

این شهرهای کوچک و ناشناخته شما را متعجب می نمایند.خلاصه کردن فهرست های سالانه ما از برترین مکان های مسافرتی چند ماه زمان برده است، ما از نویسنده ها و متخصصان سفر در سراسر جهان پرس و جو نموده و افتتاح هتل ها و رستوران های مجذوب کننده نو را زیر نظر داشتیم....

16 اسفند 1400

گشت عصرانه تهران قدیم در روزهای آخر رمضان برگزار می گردد

گشت عصرانه تهران قدیم در روزهای آخر ماه مبارک رمضان برگزار می گردد.

14 بهمن 1400

افتتاح 2 مدرسه در منطقه ها عشایری مسجدسلیمان

معاون فنی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: 2 مدرسه در منطقه ها عشایری مسجد سلیمان برای حذف مدارس سنگی افتتاح شد.

8 بهمن 1400

درخواست رقم های نجومی برای یک ساعت عکاسی! ، عکاسی در هتل های اصفهان بین 600 تا 800 هزار تومان آب می خورد

به علت نبود تعرفه تعیین، هتل های اصفهان برای هر ساعت عکاسی در فضای باز هتل رقم های نجومی بین 600 تا 800 هزار تومان را در خواست می نمایند.

28 شهریور 1400

از ساماندهی مسافربرهای شخصی تا برطرف مسائل رانندگان اتوبوس شهری بندرعباس

خبرنگاران/هرمزگان رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: در طرح ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی، رانندگان دارای شرایط لازم می توانند کد فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی را از سازمان دریافت نمایند.

19 مرداد 1400

وزیر راه و شهرسازی: طرح بازآفرینی شهری کیفیت زندگی مردم را افزایش می دهد

تهران (پانا) - به گفته وزیر راه و شهرسازی طرح بازآفرینی شهری در حدود یکهزار و 700 محله در استان های مختلف کشور در دستور کار واقع شده است که به کیفیت بخشی زندگی مردم منجر می گردد.

26 خرداد 1400

اجرایی شدن نظام مکان یابی مدارس در 10 استان کشور

تهران (پانا) - جلسه آنالیز استقرار نظام مکان یابی مدارس در سال 1400 باهدف برطرف مسائل پیش آمده در فرایند اجرای طرح برگزار گردید و شش استان جدید موظف به اجرای نظام مکان یابی مدارس شدند.

18 خرداد 1400

مدل درب ورودی ساختمان؛ انواع در ورودی و نکات مهم در انتخاب آن

مدل درب ورودی ساختمان گویای بسیاری از مسائل از جمله سبک زندگی شما است. علاوه بر مسائل مربوط به زیبایی شناسی امنیت، استحکام و مسائل دیگر نیز وجود دارد که هنگام خرید باید مورد توجه قرار بگیرند.

25 اسفند 1399

اجرای طرح ممیزی در افزایش کیفیت شهر تهران موثر است

حناچی گفت: برای اجرای طرح های ممیزی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی یاری می گیریم.

9 اسفند 1399

آدرس جدید دست فروشان پارکینگ پروانه

تهران (پانا) - بزرگترین بازارچه هنری، صنایع دستی و آنتیک در سطح ایران و خاورمیانه، پس از توقف یکساله در تپه های عباس آباد بازگشایی می گردد.

19 بهمن 1399

چرا این روزها همه میکرونیدلینگ انجام میدن؟

میکرونیدلینگ یکی از روش های نوین برای تحریک کلاژن سازی و در نتیجه جوانسازی و سفتی پوست است و همچنین چروک، جای زخم و منافذ بزرگ را برطرف می کند.

13 بهمن 1399

عراق: تمام اردوگاه های آوارگان از ابتدای سال 2021 بسته می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، وزارت مهاجرت عراق از بسته شدن تمامی اردوگاه های آوارگان در این کشور به استثنای اردوگاه های موجود در اقلیم کردستان اطلاع داد.

18 آذر 1399
تعداد: (30)