آدرس جدید دست فروشان پارکینگ پروانه

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، تهران (پانا) - بزرگترین بازارچه هنری، صنایع دستی و آنتیک در سطح ایران و خاورمیانه، پس از توقف یکساله در تپه های عباس آباد بازگشایی می گردد.

آدرس جدید دست فروشان پارکینگ پروانه

بنابراعلام روابط عمومی اراضی عباس آباد،آدینه بازار پروانه با سابقه 20 ساله به عنوان بزرگترین بازارچه هنری، صنایع دستی و آنتیک در سطح ایران و خاورمیانه، پس از توقف یکساله در باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد بازگشایی می گردد.

بنابراین گزارش و پس از امضای تفاهم نامه انجام شده مابین شرکت نوسازی عباس آباد، وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت سامان دهی صنایع و مشاغل شهر، آدینه بازار پروانه با تاکید بر صنایع دستی و هنری در باغ هنر بازگشایی و هنرمندان در این فضا به ارایه محصولات هنری خود می پردازند.

پس از تعطیلی آدینه بازار پارکینگ پروانه حدود هزار و 300 غرفه دار کارآفرین و هنرمند این مجموعه که عمدتا فقط از همین طریق امرار معاش می نمودند، دچار مشکل شدند.

لازم به ذکر است آدینه 12 دی این بازار به صورت پیش گشایش و آدینه 19 دی با حضور مسولان به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.، همچنین آدینه بازار پروانه قرار بود در آبان ماه امسال افتتاح گردد که بنا به بخشنامه و اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی تجمعات به تعویق افتاد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آدرس جدید دست فروشان پارکینگ پروانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدرس جدید دست فروشان پارکینگ پروانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید