کاخ سفید: در خصوص سیاست های مهاجرتی از ترامپ مشورت نمی گیریم

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، سخنگوی کاخ سفید روز جمعه از سیاست های دولت بایدن در قبال مساله مهاجرت دفاع کرده است.

کاخ سفید: در خصوص سیاست های مهاجرتی از ترامپ مشورت نمی گیریم

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ خنده و شادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در اظهاراتی در حالی از سیاست های مهاجرتی دولت بایدن دفاع کرده است که جمهوریخواهان از جمله دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا استدلال کرده اند که سیاست ها و لفاظی های جو بایدن موجب افزایش چشمگیر مهاجران در مرز جنوبی شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ خنده و شادی بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش اظهارات ساکی پاسخ مستقیمی به سخنان ترامپ است که سیاست های بایدن در قبال مساله مهاجرت را محکوم کرده است.

ساکی در ادامه افزود: ما در خصوص سیاست مهاجرت، از ترامپ رئیس جمهور پیشین مشورت نمی گیریم، زیرا سیاست های دولت ترامپ در 4 سال گذشته نه تنها غیرانسانی بلکه غیرموثر و بی فایده بوده است. می خواهیم سیاست ها و راستا خودمان را دنبال کنیم و این سیاست شامل رفتار و برخورد انسانی و محترمانه با بچه ها است.

ترامپ اخیرا در اظهاراتی ضمن محکوم کردن سیاست های مهاجرتی دولت بایدن، گفت: تشدید سونامی مهاجران در مرز موجب رشد فزاینده جمعیت در مناطق مرزی، حیف و میل شدن بودجه ها، ازدحام بیمارستان ها و از بین رفتن فرصت های شغلی برای کارگران آمریکایی می شود. زمانی که قدرت را ترک کردم، به امن ترین مرزها در تاریخ این کشور دست یافته بودیم. در دولت بایدن، مرزها ناامن تر و خطرناک تر شده و شرایط از کنترل خارج شده است. او سوگند ریاست جمهوری اش برای عمل به قانون اساسی را نقض کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاخ سفید: در خصوص سیاست های مهاجرتی از ترامپ مشورت نمی گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید: در خصوص سیاست های مهاجرتی از ترامپ مشورت نمی گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید