رستوران دینر این د اسکای دبی، تجربه یک شام لوکس در آسمان

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، شهر دبی در امارات متحده عربی جز یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در بین میلیون های گردشگر است و سالانه مسافران زیادی از سراسر دنیا به سمت خود جذب می نماید. با توجه به پیشرفت هایی که این شهر در حوزه گردشگری داشته، این می خواهیم به سمت یک از منحصر به فردترین جاذبه های این شهر که سر و صدای بسیاری به پا نموده نیز صحبت کینم. رستوران دینر این د اسکای دبی که به معنای واقعی کلمه هیجان و لذت را برای مسافران فراهم می آورد یکی از جاذبه هایی است که در سفر به دبی رفتن به آن به شدت پیشنهاد می گردد. ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره این رستوران اطلاعات لازم و کافی را برای کسانی که می خواهند یک وعده غذای خودشان را بین زمین و هوا میل نمایند ارائه دهیم، اگر به دنبال هیجان بیش از حد هستید با ما در ادامه این مطلب جذاب همراه باشید.

رستوران دینر این د اسکای دبی، تجربه یک شام لوکس در آسمان

اگر اهل تجربه یک روز پر از هیجان هستید، پیشنهاد می کنیم که صرف یک وعده غذا در رستوران دینر این د اسکای دبی را از دست ندهید. این رستوران که به عنوان یکی از خارق العاده ترین رستوران های جهان از نظر مجله آمریکایی و معتبر فوربز مطرح شده است در محله ای به نام مارینا قرار گرفته است و دسترسی بسیار خوبی هم برای کسانی می خواهند به آن بروند فراهم آورده است.

تصور کنید در حین صرف غذا در آسمان معلق باشید!

رستوران دینر این د اسکای دبی در سه وعده غذایی (ناهار،عصرانه و شام) از مسافران پذیرایی می کنه و برای ورود به آن هیچ پله و دری وجود ندارد. چرا که با یک سازه و برج رو به رو نیستید، بلکه تنها یک صفحه مجهز و بزرگ به همراه جایگاه های چرمی و یک میز در برابر خود می بینید. از زمانی که شما وارد این صفحه می شوید و بر روی جایگاه های خودتان می نشینید، تنها باید کمربند خود را ببندید و لحظاتی بعد یک چرثقیل برجی شما را از روی زمین بلند می نماید و تا ارتفاع 50 متری بالا می برد و میان زمین و آسمان رها می نماید.

رستوران دینر این د اسکای دبی، تنها ظرفیت پذیرش 22 نفر را دارد و در زمان رفتن به آن احساس بودن در یک رستوران خصوص را خواهید داشت؛ برای مهمانی های خانوادگی و جمع های محبت آمیز این رستوران یکی از بهترین گزینه های انتخابی می تواند باشد. این رستوران در هر محل از آشپزها و رستوران هایی که در آن محل وجود دارد نیز غذا را تهیه م یکند. بیشتر غذاهای رستوران دینر این د اسکای دبی نیز از آشپزها و غذاهای هتل 5 ستاره وستین دبی مینا صیاحی (Westin Hotel Mina seyahi) استفاده می نماید. توضیحات مربوط به رستوران دینر این د اسکای دبی به همین جا ختم نمی گردد، در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این رستوران آشنا شوید.

زمان مناسب برای صرف غذا در رستوران دینر این د اسکای دبی

رستوران دینر این د اسکای دبی در فضایی کاملا باز قرار گرفته است و به همین دلیل در هر زمان که خواستید امکان مراجعه به این رستوران وجود ندارد. در واقع این رستوران هر سال از ماه نوامبر (آبان) تا می (اردیبهشت) به روی عموم مردم بازگشایی می گردد و دلیلش هم مساعد بودن شرایط آب و هوایی است. مدت زمانی که برای صرف شام و ناهار در این رستوران خواهید داشت، 100 دقیقه بوده و برای عصرانه نزدیک به 90 می باشد.

توجه داشته باشید! با این که رستوران زمان در نظر گرفته شده برای رفتن به سمت دینر این د اسکای دبی، بهترین زمان سفر به دبی است اما به هر دلیلی که شرایط آب و هوایی پیش بینی نشده ای در این شهر به وجود بیاید، اگر بیمه آب و هوایی خریداری نموده باشید تمامی هزینه شما برای رزرو جایگاه در این رستوران به طول کامل بهتان باز گردانده خواهد شد.

امنیت در رستوران دینر این د اسکای دبی

تجربه بودن در میان آسمان و زمین می تواند یکی از دل انگیزترین تجربه هایی باشد که هر فرد می تواند در زندگی اش تجربه کند. اما امنیت این رستوران چقدر است؟ تا چه حد می تواند حافظ جان و آسودگی خاطر مشتریان خودش باشد؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که طراحی و ساخت تمامی سطح این رستوران هوایی استاندار بوده و توسط یکی از معروف ترین شرکت های بین المللی به نام توو راینلند (TÜV Rheinland) نیز تایید شده است. تمام بخش های آن مانند کمربند و جایگاه تا جرثقیل رستوران تحت نظر یک شرکت بلژیکی ساخته و کنترل شده است. توجه به امنیت مسافران و خدمه این رستوران از طرف مدیریت این رستوران به اندازه ای بالا و سختگیرانه بوده که سبب شده در بیش از 40 کشور جهان رستوران دینر این د اسکای دارای شعبه باشد.

منوی رستوران دینر این د اسکای دبی

همانطور که گفتیم در رستوران دینر این د اسکای در دبی، 3 وعده غذایی (ناهار، عصرانه و شام) سرو می گردد و منوهای غذایی آن شامل منوی ناهار، شام، پیش غذا، وعده اصلی و دسر نیز می گردد؛ در منوی عصرانه گزینه هایی چون نوشیدنی گرم، انواعی از کیک و شیرینی و طیفی از ساندویچ های مختلف به چشم می خورد.

گفتنی است که بگوییم که در وعده شامل رستوران دینر این د اسکای دبی، نمایش جادویی که به آن شعبده بازی هم گفته می گردد نیز برگزار می گردد، توجه داشته باشید که برای این نمایش هزینه جداگانه ای لازم به پرداخت نیست و هزینه آن با هزینه شام محاسبه می گردد.

برای رزرو جایگاه و تاریخ رفتن به این رستوران می توانید به سایت رستوران دینر این د اسکای دبی مراجعه کنید.

نکات لازم قبل از ورود به رستوران دینر این د اسکای دبی

  • با توجه به اینکه رستوران دینر این اسکای یک رستوران عادی نیست، شرایط ورود به آن هم با بقیه رستوران ها تفاوت بسیاری دارد. ما در ادامه مطلب آشنایی با این رستوران می خواهیم درباره نکات و قوانین که برای رفتن به آن باید بدانید را به شما بگوییم.
  • اول اینکه شما باید نزدیک به 45 دقیقه زودتر از زمانی که برای رفتن به این رستوران در نظر گرفته در آن حضور داشته باشید. گفتنی است که بگوییم یک سالن انتظار برای استراحت و انتظار مشتریان رستوران دینر این د اسکای دبی فراهم آورده شده تا بتوانند زمانی که منتظر ورود به این رستوران هوایی هستند را در آن سپری نمایند. مدت زمانی که در این سالن انتظار هستید، نکاتی هم برای رعایت امنیت حضور در این رستوران به شما گفته می گردد.
  • تایید حضور شما در این رستورن به ایمیلتان ارسال خواهد شد، پس به هنگام مراجعه در روز معین شده ضروری است تا این تاییدیه را حتما همراه خود داشته باشید. در صورتی که فرزندی به همراه دارید وی می بایست قدش 135 سانتی متر باشد.
  • از مدت زمان 90 دقیقه ای که برای صرف ناهار و عصرانه در نظر گرفته شده، 30 دقیقه آن صرف نشستن و برخاستن میهمانان می گردد و 60 دقیقه آن مربوط به صرف غذا نیز می باشد.در زمان شام برنامه ریزی زمانی قدری متفاوت است به این ترتیب که در 70 دقیقه شام سرو و مراسم شعبده بازی برگزار می گردد و 30 دقیقه نیز به سوار و پیاده شدن اختصاص دارد.
  • حتما یک ایمیل معتبر که روزانه آن را چک می کنید را برای رزرو جا در این رستوران ارائه دهید، چرا که گاهی ممکن است مکان رستوران دینر این د اسکای جابه جا گردد و در این صورت اطلاع رسانی به وسیله ایمیل به شما ارائه خواهد شد.

توجه داشته باشید! که به دلیل جا به جایی مکان از شرکت در برنامه بازماندید، هزینه ای به شما برگردانده نمی گردد.

  • امکان ورود افراد کم توان جسمی به این رستوران وجود دارد، اما حتما از قبل به مسئولان این مجموعه اطلاع رسانی کنید تا شرایط لازم را برای شما و میهمانتان فراهم بیاورند.
  • از لحاظ پوشش محدودیتی برای شما وجود ندارد، اما توجه داشته باشید که به دلیل قرارگیری این رستوران در ارتفاعات به خصوص اگر برای شام رفته باشید ممکن سرد باشد، از همین رو به فکر چنین شرایطی نیز باشید.
  • در صورتی که بنا به هر دلیل نظیر تغییر شرایط جوی یا بروز مشکلاتی برای رستوران برنامه صرف غذا کنسل گردد، تمامی هزینه رزرو به شما بازگردانده خواهد شد.
  • رستوران دینر این د اسکای معمولا در حدود 45 تا 50 متر از زمین فاصله می گیرد که البته این موضوع بسته به وزش باد می تواند قدری متفاوت باشد.

خانم های باردار، اجازه رزرو جایگاه و صرف غذا در رستوران دینر این د اسکای دبی را ندارند.

دسترسی به رستوران دینر این د اسکای در دبی

به منظور دسترسی به رستوران دینر این د اسکای در دبی می توانید از سیستم حمل و نقل عمومی که در این شهر وجود دارد نظیر متروی دبی، تراموا، تاکسی و یا قایق های دبی نیز اشاره نمود. برای آشنایی با سیستم حمل و نقل دبی می توانید راهنمای کاملی که در مورد این موضوع نوشته ایم را مطالعه کنید.

آدرس: Skydive, Al Seyahi St. - Dubai - United Arab Emirates

حال که با یکی از جذاب ترین جاذبه های شهر دبی که رستوران دینر این د اسکای است آشنا شدید، می توانید برای رفتن به آن یا خرید تور دبی را انتخاب کنید یا با رزرو بلیط هواپیما دبی خودتان را به این شهر مدرن در خاورمیانه برسانید و به سمت این رستوران هوایی نیز بروید.

منبع: الی گشت

به "رستوران دینر این د اسکای دبی، تجربه یک شام لوکس در آسمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران دینر این د اسکای دبی، تجربه یک شام لوکس در آسمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید