استقلال ملاثانی نماینده جدید خوزستان در فوتبال دسته اول کشور شد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، از هفته بیست و ششم و انتهای مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه های کشور تیم های استقلال ملاثانی و میلاد مهر تهران یکشنبه شب از گروه نخست این رقابت ها در استادیوم تختی اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در انتها این بازی تیم میلاد مهر تهران با 4 گل نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد.

استقلال ملاثانی نماینده جدید خوزستان در فوتبال دسته اول کشور شد

شاگردان داریوش هرمزی با این پیروزی و با 52 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم شهرداری آستارا به عنوان قهرمانی دست یافت و به همراه تیم چوکا تالش به صورت مستقیم به رقابت های فصل آینده دسته اول باشگاه های کشور راه یافت.

هادی امینی، حمید جرفی، علی جراح و رضا حسینی در این مسابقه برای استقلال ملاثانی گلزنی کردند.

در دیگر بازی شامگاه یکشنبه تیم فولاد نوین خوزستان با تک گل بهروز بارانی از سد تیم خیبر خرم آباد عبور کرد و با 51 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه نخست نهاده شد و از صعود به پیکارهای دسته اول بازماند.

در گروه دوم مسابقات تیم های شهرداری ماهشهر، نفت امیدیه و ملی حفاری اهواز نیز از استان خوزستان شرکت داشتند که در خاتمه به ترتیب در صندلی چهارم، دهم جدول رده بندی نهاده شدند و فصل آینده نیز در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

همچنین تیم های شهرداری آستارا و پاس همدان در مرحله حذفی مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه های کشور در مقابل هم قرار می گیرند و تیم پیروز جواز حضور در رقابت های فوتبال دسته اول را به دست می آورد.

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه های کشور در دو گروه برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال ملاثانی نماینده جدید خوزستان در فوتبال دسته اول کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال ملاثانی نماینده جدید خوزستان در فوتبال دسته اول کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید