بهتر است به مردم دروغ نگوییم، نساجی تیم خانه به دوش فوتبال است

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، شاهرخ بیانی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد شرایط تیم نساجی مازندران و ملاقات روز چهارشنبه این تیم برابر نفت مسجد سلیمان گفت: نساجی با دو بردی که در جام حذفی و لیگ برتر به دست آورد شرایط خوبی دارد. همه بازیکنان را در اختیار داریم، تمرینات خوبی انجام می دهیم و آماده هستیم تا بتوانیم برابر نفت مسجد سلیمان به یک برد دیگر دست پیدا کنیم.

بهتر است به مردم دروغ نگوییم، نساجی تیم خانه به دوش فوتبال است

وی تاکید نمود: تنها مشکل این روزهای ما زمین تمرین است. متاسفانه ما نمی توانیم در شهر خودمان تمرین کنیم زیرا زمین آنجا هنوز آماده نشده و بعید می دانم که تا خاتمه لیگ هم بتوانیم در میان طرفداران نساجی تمرین کنیم. قرار بود که به سرعت زمین محل تمرین نساجی در ساری آماده گردد اما این اتفاق هنوز رخ نداده و ما باید در تهران تمریناتمان را پیگیری کنیم.

بیانی ادامه داد: نساجی خانه به دوش است. قرار است برای ملاقات برابر نفت مسجد سلیمان به اصفهان برویم و آنجا برابر حریف بازی کنیم. البته قرار بود در ابتدا بازی ما در مشهد برگزار گردد که این امر میسر نشد و حالا باید در اصفهان بازی کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی محل تمرین شما در ساری آماده خواهد شد گفت: بعد از گذشت مدتها هنوز در مرحله خاکبرداری هستیم. نمی دانم چرا اقدامات انجام نمی گردد و زودتر زمین آماده نمی گردد. باید مسئولین و متولیان ورزش مازندران برای این تیم مردمی کوشش بیشتری انجام دهند تا نساجی بتواند در شهر خود و در میان طرفدارانش تمرین کند.

بیانی در خصوص تیم نفت مسجد سلیمان هم گفت: بازی های نفت را بررسی کردیم آنها یک تیم جوان و پرانگیزه هستند. کادر فنی کاربلدی دارد و به طور حتم بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت.

مربی نساجی مازندران که سالها به عنوان کاپیتان در استقلال بازی نموده است در خصوص حذف سرخابی ها گفت: بحث استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان و حذف آنها صحبت تازه ای نیست. باید چند سال پیش این اتفاق رخ می داد. کشوری که این همه سرمایه دارد نباید تیم های پرطرفدارش به چنین روزی بیافتند.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: البته شاید اگر این اتفاق بیافتد یک بار و برای همواره این موضوع حل بگردد. به نظر من بهتر است یک سال کل فوتبالمان را تعطیل کنیم. بدهی ها را بپردازیم مسائل را حل کنیم و دوباره از نو آغاز کنیم. دو تیم پرطرفداری که نه ورزشگاه دارند و نه زیرساخت های حرفه ای به طور حتم نمی توانند مجوز حضور در لیگ قهرمانان را بگیرند.

بیانی تاکید نمود: در حال حاضر طبق رنکینگ فیفا، تیم اول آسیا هستیم اما از نظر امکانات از کشورهایی مثل قطر و امارات پایین تر هستیم و این جای تاسف است که هنوز نتوانسته ایم دو تیم پرطرفدارمان را که طرفداران میلیونی دارند برترین امکانات را در اختیارشان قرار دهیم.

مربی نساجی مازندران در خصوص جلسات اضطراری که این چند روز برگزار گردید گفت: بهتر است به مردم دروغ نگوییم. شفاف با آنها صحبت کنیم. ما حتی نتوانسته ایم سیستم وی ای آر را وارد کشور کنیم بعد دروغ می گوییم که ما مجوز حرفه ای بودن را گرفته ایم. هر روز پنجره جابجایی یک تیم بسته می گردد و این باعث آبروریزی فوتبال ما در جهان شده است.

بیانی اعلام کرد: امیدوارم این مسائل هر چه زودتر رفع گردد. اگر چه کار سختی در پیش است اما می توان امیدوار بود که هرچه زودتر استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند تا شاهد چنین اتفاقات بدی برای آنها نباشیم.

وی در خاتمه گفت: تیم نساجی قائمشهر تمام کوشش خود را بکار بسته تا بتواند پیروزی هایش را تداوم بخشد. کادر فنی بخصوص ساکت الهامی سرمربی تیم کوشش می نماید تا با ایجاد وحدت و همدلی در تیم که البته وجود دارد و بازیکنان با تمام توانشان بازی می نمایند شرایطی را بوجود بیاورد که نساجی مقابل حریفانش پیروز از زمین خارج گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بهتر است به مردم دروغ نگوییم، نساجی تیم خانه به دوش فوتبال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهتر است به مردم دروغ نگوییم، نساجی تیم خانه به دوش فوتبال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید