اردبیل به لحاظ سرانه ورزشی در رتبه های استان های میانه است

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، خبرنگاران/اردبیل معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: استان اردبیل به لحاظ سرانه ورزشی در رتبه های استان های میانه است.

اردبیل به لحاظ سرانه ورزشی در رتبه های استان های میانه است

بنیامین شکوه فر 26 دی در ملاقات با استاندار اردبیل توضیح داد: این رتبه برای استانی مثل اردبیل که قهرمانان زیادی را به کشور تحویل داده است خوب نیست و احتیاج است که با حمایت های استاندار اردبیل و یاری های دولتی در راستای توسعه زیرساختی حمایت گردد.

وی گفت: استان اردبیل در حوزه قهرمان پروری استعداد ویژه ای دارد و امیدواریم که در سال های آینده نمایندگان شایسته ای از استان در رقابت های المپیک و پاراالمپیک داشته باشیم.

شکوه فر با تاکید به اینکه در حوزه ورزش همگانی باید در پی همگرایی بین دستگاه ها باشیم، گفت: همه ما در این راه باید قدم برداریم تا بتوانیم برای سلامت جامعه گام های بلندی را برداریم.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان آمایش سرزمینی است، ادامه داد: از استاندار استان اردبیل انتظار می رود که نگاه ویژه ای به ورزش داشته باشد.

وی در مورد طرح آمایش سرزمینی اضافه نمود: برنامه های مناسبی برای آمایش سرزمینی در حال اجرا است و با نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان تا سرانجام سال این آمایش به نقطه ای خواهد رسید که آماده اجرایی شدن خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اردبیل به لحاظ سرانه ورزشی در رتبه های استان های میانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردبیل به لحاظ سرانه ورزشی در رتبه های استان های میانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید