کشف بیش از هزار میلیارد کالای قاچاق ، دستگیری 900 قاچاقچی و توقیف 415 خودرو

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف بیش از یک هزار و 306 میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دو هفته اخیر خبر داد.

کشف بیش از هزار میلیارد کالای قاچاق ، دستگیری 900 قاچاقچی و توقیف 415 خودرو

به گزارش وبلاگ خنده و شادی از فارس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از یک هزار و 306 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در طـرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی دو هفته گذشته خبر داد.

سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای گمرکی، دخانی و ترانزیتی و نظارت و واپایش انبارها و محل های دپوی کالا به منظور تشدید برخورد با پدیده شوم قاچاق و در راستای اجرای مأموریت های پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر پیش بینی، پیشگیری، مبارزه و مقابله با قاچاق کالا و ارز طی دو هفته گذشته در سطح کشور اجرا شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در این طرح بیش از سه میلیون و 840 هزار قلم انواع کالای قاچاق به همراه 553 هزار و 496 لیتر انواع سوخت و مشتقات نفتی قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از یک هزار و 306 میلیارد ریال برآورد کردند، شرح داد: در این راستا 415 دستگاه انواع خودرو توقیف، 900 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل تعزیرات حکومتی در استان ها شدند.

سردار مقیمی با اشاره به عزم جدی این پلیس برای مبارزه با قاچاق کالا و سایر جرایم اقتصادی از مردم خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرمجاز اقتصادی بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

منبع: جام جم آنلاین

به "کشف بیش از هزار میلیارد کالای قاچاق ، دستگیری 900 قاچاقچی و توقیف 415 خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بیش از هزار میلیارد کالای قاچاق ، دستگیری 900 قاچاقچی و توقیف 415 خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید