چرا تنها به سفر برویم؟

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، دلایل تنها سفر کردن

تنها به شهر جدیدی سفر کردن ممکن است ترسناک به نظر بیاید اما زمانی که مدتی از سفرتان بگذرد متوجه می شوید که چقدر در این سفر آزاد و رها هستید. وقتی برای اولین بار تنهایی به سفر رفتم 25 ساله بودم و مقصد سفرم کرالا بود. امروز 6 سال از آن موقع گذشته و من همچنان به خاطر می آورم که وقتی سوار هواپیما شدم چه حسی داشتم، کمی عصبی اما امیدوار بودم که سفر خوبی پیش رو داشته باشم. در آخر، سفری را تجربه کردم که یکی از به یاد ماندنی ترین سفرهای زندگیم شد. می خواهم از دلایلی بگویم که شما را متقاعد می نماید تا حداقل برای یکبار هم که شده تنها به سفر روید، خبرنگاران را همراهی کنید.

چرا تنها به سفر برویم؟

می توانید راحت تر برنامه ریزی کنید

وقتی قرار باشد با دوستان خود به سفر بروید باید همزمان مرخصی بگیرید و زمان خالی مشترکی داشته باشید هماهنگی همچین روزی برای سفر گاهی می تواند خیلی سخت باشد. هر چه تعداد افرادی که می خواهند با شما به سفر بیایند بیشتر باشد هماهنگی روز، پرواز و هتل مناسب سخت تر است. وقتی تنها به سفر می روید فقط به این توجه می کنید که چه کاری برای خودتان بهتر است و برای انتخاب مقصد سفر خود آزادی بیشتری دارید. می توانید به راحتی شهرهایی که ارزش سفر کردن دارند را انتخاب و بدون مخالفت دیگران سفری دلخواه را انجام دهید.

می توانید هر کاری که می خواهید را انجام دهید

هر کاری که به نظرتان یک روز فوق العاده را برای شما می سازد می توانید انجام دهید. می توانید در عرض 9 ساعت به شش موزه مختلف سر بزنید و یا تمام روز را بر روی ساحل لم دهید و آبمیوه بنوشید کسی نیست که اعتراضی کند و نظری مخالف شما بدهد. تنها سفر رفتن، بلیطی است که با آن می توانید تعطیلات خود را دقیقا همانطوری که همواره آرزو داشتید بگذرانید.

بینهایت قدرتبخش است

تنها سفر رفتن همانطور که می تواند ترسناک باشد قدرتبخش هم است. این سفر قدرت درونی و پنهان شما را آزاد می نماید چون کسی را ندارید که به او تکیه کنید. همه کارها را باید به تنهایی انجام دهید، بدون هدایت کسی باید نقشه شهر را بخوانید و راه را پیدا کنید.

گاهی می توانید در تنهایی لحظات بهتری را بگذرانید

در هنگام غذا خوردن احساس خیلی خوبی داشتم و لازم نبود که با دوستانم مرتب حرف بزنم. وقتی تنها به سفر می روید می توانید در سفر دوستان بیشتری پیدا کنید چون دیگران راحت تر به شما نزدیک می شوند. در سفرهای جاده ای در کرالا دوستان زیادی پیدا کردم که یکی از آن ها مادربزرگی 80 ساله بود که همچنان تنها سفر می نماید.

خدماتی عالی را تجربه می کنید

معمولا کارکنان هتل ها و رستوران ها بیشتر مراقب کسانی هستند که تنها به سفر آمده اند. در محلی که من در کرالا اقامت داشتم کارکنان معمولا در هنگام غذا خوردن در کنار من می نشستند و به همین علت احساس تنهایی نمی کردم و همواره وقتی می خواستم از هتل بیرون بروم تا جاذبه های شهر را ببینیم بهم پیشنهاد می دادند که من را همراهی نمایند.

منبع: http://lifestyle.toggle.sg

منبع: الی گشت

به "چرا تنها به سفر برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا تنها به سفر برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید