واکنش باشگاه پارس جنوبی جم به استعفای کمالوند

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت :استعفای کمالوند از سوی سرپرست مدیرعاملی این باشگاه رد شده است.

واکنش باشگاه پارس جنوبی جم به استعفای کمالوند

به گزارش وبلاگ خنده و شادی به نقل از ایسنا، ایوب چراغی سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره استعفای فراز کمالوند سرمربی این تیم پس از تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: کمالوند استعفا خود را به ما اعلام نموده است. کمالوند فعلاً به تهران سفرنموده است و باید با او صحبت کنم تا از قطعیت تصمیم او باخبر شوم. اگر واقعا این مربی خواستار خروج از تیم باشد، باید فکری برای تیم کرد. کار برای پارس جنوبی بسیار سخت شده است. امیدوار هستیم کمالوند از صحبتی که نموده منصرف گردد. وجود او باعث می گردد تیم ما بتواند کار را در نیم فصل دوم ادامه دهد.

چراغی در پاسخ به این سوال که قبلا هم کمالوند گفته بود از تیم خارج خواهد شد، آیا مسئولین تیم فکری به حال امروز ننموده بودند هم گفت: تصمیم گیری درباره این موارد در حیطه کاری من نیست و این کار در حیطه مدیرعاملی است و در حال حاضر ما سرپرست مدیرعاملی داریم که باید فکری کند. ما نه هیئت مدیره ای داریم و نه مدیرعامل رسمی که از ابتدا به فکر چنین روزهایی باشند. یکی از نقاطی هم که تیم از آن ضربه خواهد خورده، نبود مدیرعامل است. به علت اینکه هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه به تازگی آمده اند، باید از طرف شرکت ملی نفت حکمشان زده گردد چراکه مالک تیم شرکت ملی نفت است و چون باشگاه ما هنوز به عنوان یک موسسه ثبت نشده، این امر به تعلیق افتاده است. تیم پارس جنوبی در استان بوشهر چند فصل خوب را پشت سر گذاشته است و امیدوار هستیم مسئله ای برایش پیش نیاید.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم اضافه نمود: مرادی سرپرست مدیرعاملی، استعفای کمالوند را نپذیرفته اند و اگر با این امر موافقت گردد از طرف باشگاه به رسانه ها اعلام خواهید کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش باشگاه پارس جنوبی جم به استعفای کمالوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه پارس جنوبی جم به استعفای کمالوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید