هروی: هر چه امتیازات بیشتری کسب کنیم در مراحل پایانی فشار کمتری تحمل می کنیم، روسیه و ازبکستان با روحانی و سلطانی متفاوت تر خواهند بود

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، سرمربی تیم ملی کاراته گفت: هر چه در مسابقات پیش رو امتیازات بیشتری کسب کنیم در مراحل پایانی مسابقات کسب سهمیه المپیک فشار کمتری را احساس خواهیم کرد.

هروی: هر چه امتیازات بیشتری کسب کنیم در مراحل پایانی فشار کمتری تحمل می کنیم، روسیه و ازبکستان با روحانی و سلطانی متفاوت تر خواهند بود

شهرام هروی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ خنده و شادی، در خصوص شرایط ملی پوشان کاراته در آستانه لیگ دنیای کاراته وان گفت: مسابقات اسپانیا آخرین مرحله از رقابت های لیگ دنیای در سال 2019 است. خوشبختانه بچه ها در رقابت های لیگ دنیای در سال 2019 عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشتند و امیدوارم همین فرایند را در هفتمین مرحله این مسابقات نیز ارائه بدهیم و بلافاصله خود را برای مسابقات سال 2020 آماده کنیم.

وی شرح داد: از اواخر دی ماه که مصادف با سال 2020 خواهد بود تا اواخر اسفندماه، باید در 5 مرحله دیگر مسابقات کسب سهمیه حضور داشته باشیم. تمامی مسابقات باقی مانده برای کسب سهمیه مهم است و شرایط نفس گیری را پیش رو داریم، اما بچه ها قدم های خود را محکم بر می دارند. در دو وزن شرایط ایده آلی را نسبت به رقبای خود داریم و در یک وزن نیز برنامه ریزی کردیم تا در مسابقات پاریس کسب سهمیه کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای دارد تا فرایند فرسایشی کسب سهمیه روی عملکرد بازیکنان تاثیر منفی نگذارد، گفت: قطعا وقتی مسابقات نزدیک به هم برگزار شود، یک بازیکن برای ریکاوری و رفع آسیب دیدگی ها مشکلاتی خواهد داشت. ما از تیرماه سال 97 وارد رقابت های کسب سهمیه المپیک شدیم و پیش از آن نیز برای کسب رنکینگ تلاش کردیم تا بتوانیم در مسابقات کسب سهمیه حضور داشته باشیم. موضوعی که نشان می دهد پروسه کسب سهمیه المپیک حدود 2، 3 سال است که شروع شده است.

هروی بیان نمود: در این شرایط تمام تلاش تیم فنی و به خصوص نعیما خواجوی، مربی بدنساز ما بر این است تا بچه ها را از لحاظ بدنی در شرایط آرمانی نگه دارد. از لحاظ روانی نیز روانشناس تیم ملی از لحاظ ذهنی ملی پوشان را آماده حضور در مسابقات خواهد کرد. در کنار این موارد، کارهای فنی را نیز انجام می دهیم تا از نقطه مطلوب پایین نیاییم. همین دشواری البته برای رقبای ما نیز وجود دارد و امیدوار هستیم از این کارزار پیروز بیرون بیایم.

وی در خصوص اضافه شدن حسن روحانی به کادرفنی تیم ملی بیان نمود: ابتدا باید برای شهاب سلطانی و حسین روحانی آرزوی پیروزیت کنم و قطعا تیم های ملی ازبکستان و روسیه با حضور آنها در مسابقات آینده متفاوت تر ظاهر خواهند شد. به کشورهای ازبکستان و روسیه نیز بابت جذب این مربیان تبریک می گویم که برای همکاری با آنها هوش و ذکاوت نشان دادند.در خصوص اضافه شدن روحانی نیز باید عنوان کنم که سالیان سال دوست داشتم با یکدیگر همکار باشیم و البته مقطعی در تیم ملی دانشجویان همکاری داشتیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو تاکید کرد: حسن روحانی همانطور که زمانی یکی از بهترین سبک های وزن های آسیا بود حالا می تواند یکی از بهترین مربیان دنیا باشد. حسن روحانی کارنامه ای خوبی در مربیگری دارد و قطعا اثرات خود را در تیم ملی خواهد گذاشت و من نیز برای او در تیم ملی آرزوی پیروزیت می کنم.

هروی در خصوص اهداف تیم ملی در مسابقات لیگ دنیای کاراته وان اسپانیا گفت: مسلما همه به دنبال کسب مدال های خوش رنگ و جمع آوری امتیاز در جهت کسب سهمیه المپیک هستیم. قطعا هر چه امتیازات بیشتری کسب کنیم، فشار در مسابقات پایانی روی ما کمتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هروی: هر چه امتیازات بیشتری کسب کنیم در مراحل پایانی فشار کمتری تحمل می کنیم، روسیه و ازبکستان با روحانی و سلطانی متفاوت تر خواهند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هروی: هر چه امتیازات بیشتری کسب کنیم در مراحل پایانی فشار کمتری تحمل می کنیم، روسیه و ازبکستان با روحانی و سلطانی متفاوت تر خواهند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید