صالح اباذری: امیدوارم هت تریک قهرمانی دنیا را در آسیا تکرار کنیم، بخشی از موفقیت کاراته ایران به خاطر رقابت داخلی است

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، صالح اباذری، ملی پوش کاراته ایران گفت: امیدوارم برای سومین بار پیاپی قهرمان آسیا شویم و هت تریک قهرمانی کومیته تیمی در دنیا را در آسیا تکرار کنیم.

صالح اباذری: امیدوارم هت تریک قهرمانی دنیا را در آسیا تکرار کنیم، بخشی از موفقیت کاراته ایران به خاطر رقابت داخلی است

صالح اباذری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ خنده و شادی، درباره آخرین وضعیتش در آستانه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در ازبکستان گفت: روز گذشته سومین مرحله اردوی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به انتها رساندیم و خدا را شکر در فاصله چند روز تا آغاز مسابقات آسیایی از شرایط خوبی برخوردار هستم. در این دوره از مسابقات در ترکیب کومیته تیمی حضور دارم و امیدوارم برای سومین بار پیاپی قهرمان آسیا شویم و هت تریک قهرمانی در دنیا را در آسیا تکرار کنیم.

وی راجع به برنامه های خود برای حضور در مسابقات کاراته وان و جهت کسب سهمیه المپیک گفت: بعد از مسابقات آسیایی، لیگ دنیای ژاپن را در پیش خواهیم داشت که از اهمیت بالایی برخوردار است. امیدوارم بعد از مسابقات آسیایی یک استارت خوب بزنم و در ژاپن مجدداً روی سکو بروم. تا انتها سال چندین مسابقه دیگر نیز در پیش داریم و امیدوارم تمام بازیکنان بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند و در نهایت سه سهمیه را کسب کنیم. مهم برای ما باید اهتزاز پرچم ایران در المپیک توکیو باشد.

ملی پوش کاراته ایران در خصوص رقابت بازیکنان ایرانی در رنکینگ فدراسیون دنیای توضیح داد: سطح کاراته ایران بسیار بالاست و بخشی از این پیروزیت به خاطر رقابت زیاد در داخل کشورمان است. هیچ بازیکنی به آسانی نمی تواند در کاراته ایران فیکس تیم ملی گردد و مدال کسب کند و همین موضوع باعث می گردد بچه ها خیلی خوب تمرین نمایند و رقابت سالمی با یکدیگر داشته باشند.

اباذری در پاسخ به این پرسش که حضور سجاد گنج زاده در وزن او باعث افزایش انگیزه هایش خواهد شد یا خیر، خاطر نشان کرد: قطعاً حضور بازیکنی که چندین بار به فینال مسابقات دنیای راه یافته است، به من انگیزه می دهد. رقابت با گنج زاده افتخار بزرگی برای من است و امیدوارم در سال های آینده رکورد او را بزنم.

وی با اشاره به تغییرات زیاد رنکینگ المپیک تا انتها سال اعلام کرد: با برگزاری مسابقات مختلف قطعاً رنکینگ المپیک دچار تغییرات زیادی خواهد شد و اصلاً نمی توان کسب سهمیه توسط یک بازیکن را قطعی دانست. بدون شک کسی در جهت کسب سهمیه پیروز خواهد بود که بتواند در مسابقات متعدد پیش رو خود را در بالاترین سطح نگه دارد.

قهرمان کاراته آسیا درباره شانس خود برای کسب سهمیه نیز گفت: اگر به کسب سهمیه امیدوار نبودم در اردوی تیم ملی حاضر نمی شدم. بعد از مسابقات دنیای فاصله زیادی برای من در رنکینگ رخ داد، اما از شش مسابقه بعدی در پنج مسابقه روی سکو بودم و در حال حاضر در صندلی هفتم هستم. مسلماً خواسته من نیز مانند دیگر بازیکنان کسب سهمیه المپیک است و امیدوارم هر کسی حقش است به این مهم برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صالح اباذری: امیدوارم هت تریک قهرمانی دنیا را در آسیا تکرار کنیم، بخشی از موفقیت کاراته ایران به خاطر رقابت داخلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالح اباذری: امیدوارم هت تریک قهرمانی دنیا را در آسیا تکرار کنیم، بخشی از موفقیت کاراته ایران به خاطر رقابت داخلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید