معرفی هتل 3 ستاره پتیت پالاس پرسیادوس در مادرید

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، هتل پتیت پالاس پرسیادوس مادرید | Petit Palace Preciados

این هتل 3 ستاره، دارای سقف و کفپوشی چوبی است و ساختمانی 5 طبقه دارد که در سال 1920 ساخته شده است. هتل پتیت پالاس پرسیادوس مادرید Petit Palace Preciados در 250 متری خیابان معروف گرن قرار گرفته است. ایستگاه متروی گرن، میدان های سول و کالائو تنها با 5 دقیقه پیاده روی قابل دسترسی اند. این بار مجله خبرنگاران به معرفی کامل هتل پتیت پالاس پرسیادوس مادرید می پردازد. در این معرفی، خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های مادرید را بیان نموده و آنالیز می کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره پتیت پالاس پرسیادوس در مادرید

خدمات رفاهی هتل پتیت پالاس پرسیادوس مادرید

می توانید با استفاده از اینترنت وای فای هتل، تماس های خود را انجام دهید یا برای گشت های روزانه خود برنامه ریزی کنید. پارکینگ های نزدیک هتل به مهمانانی که با ماشین می آیند، امکان نگهداری و پارک کردن وسایل نقلیه شان را می دهند.

کارکنان هتل به زبان انگلیسی و اسپانیایی صحبت می نمایند و در میز پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری چمدان و وسایل گرانبهای شما ارائه می گردد و می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص جاذبه های محلی از آنها بگیرید. به حیوانات خانگی اجازه ورود داده می گردد و این هتل به صورت رایگان و در صورت تمایل، ملافه ها و کاسه غذای آنها را تهیه می نماید.

اتاق های خانوادگی شامل یک هدیه رایگان برای بچه ها است و دوچرخه کرایه ای رایگان، امکان رکاب زدن در اطراف هتل را برایتان فراهم می آورد. اگر خانوادگی به این هتل می آیید، از خدمات نگهداری کودک خود با پرداخت مبلغی جداگانه برخوردار می شوید. اگر به خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی احتیاج پیدا کردید، هزینه آن را باید پرداخت کنید. در لابی کافی نت، روزنامه و فضایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است.

می توانید از هتل لیموزین یا ماشین کرایه کنید یا از سرویس حمل و نقل به اطراف با پرداخت جداگانه بهره مند شوید. ترانسفر فرودگاهی نیز در صورت درخواست در اختیارتان قرار می گیرد. خدمات فکس و فتوکپی با مرکز تجاری شبانه روزی برای شما مهمانانی که سفری کاری به مادرید دارید، وجود دارد. برای افراد کم توان یا ناتوان، ویلچر مهیا می باشد و آسانسور رفت و آمد بین 5 طبقه را برایتان راحت می نماید. خدمات نظافتی اتاق رایگان بوده و ورود به هتل پتیت پالاس پرسیادوس مادرید از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل پتیت پالاس پرسیادوس مادرید

تراس هتل مکان عالی و مناسب برای استراحت و صرف غذا در روزهای گرم تابستان می باشد. با کرایه دوچرخه در اطراف شهر مادرید بچرخید و از جاذبه های آن تماشا کنید.

رستوران های اطراف هتل

اگر چه این هتل رستورانی ندارد اما در اطرافش رستوران های فراوانی را می گردد یافت که برترین غذاها را برای تمام وعده های غذایی سرو می نمایند. به عنوان مثال، رستوران هایی که غذاهای اسپانیایی تهیه می نمایند را با 3 دقیقه پیاده روی در فاصله های 40 متری و 110 متری هتل، پیدا خواهید کرد. اگر در پی غذاهای مدیترانه ای هستید، تا فاصله 90 متری هتل پیاده روی نموده تا به رستوران هایی مانند ال مانانشیال El Manantial برسید.

رستوران هایی که غذاهای اروپایی را به همراه غذاهای اسپانیایی سرو می نمایند، تنها 2 دقیقه تا هتل پیاده روی دارند. به عنوان مثال رستوران دی نورت dNorte در فاصله 140 متری این هتل 3 ستاره واقع شده و انواع غذاهای اروپایی، مدیترانه ای و اسپانیایی را تهیه و سرو می نماید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق ها همه، با تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی، کفپوش یا پارکت چوبی، میز مطالعه، گاوصندوق دیجیتالی و گاوصندوقی که لپ تاپ نیز در آن جای می گیرد، در اختیارتان قرار داده می گردد. یخچالی کوچک، دوش در حمام، تلفن، خدمات بیدار کردن مهمان و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان از امکاناتی است که درون اتاق ها گذاشته شده است.

تمام 57 اتاق دیوارهایی ضد صدا داشته و اگر تخت اضافه یا امکانات اتوکشی درخواست دهید، هزینه دیگری باید پرداخت کنید. دمای اتاق با تبلت و دستگاه تنظیم سیستم تهویه از درون اتاق و به وسیله خودتان تنظیم می گردد. برای رزرو اتاق در هتل پتیت پالاس پرسیادوس مادرید یا تماشا عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل مادرید در سایت وبلاگ خنده و شادی مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل پتیت پالاس پرسیادوس مادرید

  • اتاق دابل: 18 مترمربع مساحت، دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره دارد. این اتاق نمایی رو به شهر را ارئه می دهد.
  • اتاق خانوادگی: نمایی رو به شهر، یک تخت دو نفره و یک تخت مبلی دارد. متراژ آن 19 متر مربع است.
  • اتاق استاندارد: 18 مترمربع مساحت و یک تخت یک دو نفره یا دو تخت یک نفره با نمایی از شهر دارد.
  • هات دیل: مساحت به میزان 18 مترمربع دارد. نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق کوچک دابل: 13 مترمربع متراژ آن است. نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کوئین دارد.
  • اتاق دولوکس کینگ: این اتاق نیز نمایی رو به شهر و 28 مترمربع مساحت دارد. درون آن، یک تخت دو نفره کینگ و یک تخت مبلی به همراه دوش در حمام قرار داده شده است.
  • دابل استاندارد: مساحت به میزان 18 مترمربع دارد.
  • اتاق کوادراپل: 19 مترمربع مساحت و تراس دارد. در این سوئیت، یک تخت دو نفره بزرگ کینگ و یک تخت مبلی قرار داده شده است.
  • استاندارد سینگل: متراژ آن، 19 مترمربع بوده و برای 4 نفر می باشد. در این سوئیت، دو تخت یک نفره و یک تخت دو طبقه قرار داده شده است.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر مادرید

مکان های فراوانی مانند صومعه دو لا دسکالاز ریلس، خیابان پرسیادوس، پورتو دل سول، سالن تئاتر خیابان پرینسیپ گرن، خیابان گرن و ایستگاه متروی آن تا هتل پتیت پالاس پرسیادوس مادرید تنها 4 دقیقه پیاده روی دارد. اگر می خواهید به میدان کالائو یا پلازا مایور بروید نیز می توانید با 5 دقیقه پیاده روی خود را به این مکان ها برسانید. حمل و نقل عمومی نیز شما را در کمتر از 3 دقیقه به این مکان ها می رساند. بعلاوه کافه ها و سوپرمارکت های فراوانی را در اطراف هتل پیدا خواهید کرد که احتیاجهای شما را برآورده می نمایند.

  • سالن تئاتر مونوز سکا و میدان سول: تا شما تنها، 100 متر فاصله دارد که با 3 دقیقه پیاده روی به آنها می رسید.
  • موزه ملی دل پرادو: 1.1 کیلومتر دورتر است که پیاده حدود 15 دقیقه و با تاکسی 5 دقیقه طول می کشد تا به این موزه برسید.
  • دروازه دو آلکالا: در 1.4 کیلومتری شما قرار گرفته است. با 20 دقیقه پیاده روی یا 9 دقیقه رانندگی می توانید به تماشا این جاذبه معروف بروید.
  • ایستگاه قطار آتوچا مادرید: 1.5 کیلومتر از شما دورتر بوده که پیاده حدود 30 دقیقه و با متروی تندرو، این راستا 11 دقیقه طول می کشد. ماشین سواری 18 دقیقه ای شما را به این محل می رساند.
  • پارک بوئن روتیرو: این پارک تا شما 1.7 کیلومتر فاصله دارد. پیاده حدود 20 دقیقه، با مترو حدود 25 دقیقه، و با تاکسی 13 دقیقه طول می کشد تا به این پارک و بنای زیبای آن برسید.
  • ورزشگاه سانتیاگو برنابئو: 4 کیلومتر است. پیاده حدود یک ساعت راه دارید. بنابراین بهتر است با مترو یا تاکسی بروید تا 20 دقیقه ای به ورزشگاه برسید.
  • : تا این اقامتگاه، 13.4 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی یا ترانسفر فرودگاهی، 25 دقیقه ای به آنجا می رسید.

موقعیت هتل پتیت پالاس پرسیادوس مادرید

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

اسپانیا، مادرید 28013، 2، در خیابان گالدو

Calle de Galdo, 2, 28013 Madrid, Spain

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 3 ستاره پتیت پالاس پرسیادوس در مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره پتیت پالاس پرسیادوس در مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید