فینال لیگ برتر بی کیفیت می گردد، محل تمرین تیم ضدعفونی نمی شد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، با سرانجام مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال، تیم های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان راهی ملاقات فینال شدند. با این حال سازمان لیگ فوتسال برگزاری بازی فینال را به تعویق انداخت و تعیین نیست ملاقات رفت و برگشت فینال چه زمانی انجام خواهد شد.

فینال لیگ برتر بی کیفیت می گردد، محل تمرین تیم ضدعفونی نمی شد

علیرضا افضل سرمربی تیم مس در این ارتباط به وبلاگ خنده و شادی، گفت: فکر می کردیم قبل از آغاز سال جدید بازی ها تمام و خیالمان راحت می گردد. متاسفانه ویروس کرونا برنامه لیگ را لغو کرد ولی سلامتی حتی از قهرمانی در لیگ هم مهمتر است.

وی ادامه داد: در این شرایط، تمرین کردن یک تیم حتی از مسابقه هم بدتر است. محل برگزاری مسابقات ضد عفونی می شد ولی در محل تمرین، ضد عفونی در کار نبود. بازیکنان و مربیان هم خانواده دارند و نگران سلامتی خود هستند. برای همین تمرینات را تعطیل کردیم تا مشکل کرونا فروکش کند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون یادآور شد: از کمیته فوتسال خواهش می کنیم تا زمانی که مشکل کرونا رفع نشده ملاقات فینال را برگزار نکند چون سلامتی از فوتسال ارزشمندتر است. البته اگر فینال هم برگزار گردد دیگر آن کیفیت را ندارد چون بازیکنان در این مدت باید انفرادی تمرین نمایند. اغلب بازیکنان ایرانی هم به فکر بدنشان نیستند و معلوم نیست که دور از تیم، تمرین داشته باشند یا خیر.

افضل در پاسخ به این سئوال که حداقل زمان مدنظر برای آماده سازی تیمش قبل از برگزاری فینال چند هفته است؟ گفت: باید حداقل سه هفته قبل از فینال، زمان برگزاری آنرا اعلام نمایند تا بدن بازیکنان کمی آماده گردد.

وی که سابقه کار در تیم گیتی پسند را هم دارد، درباره حساسیت های خاص تقابلش با این تیم اظهار کرد: این بازی حساسیت خاصی ندارد.

سرمربی تیم فوتسال مس سپس با کنایه اضافه نمود: خوشبختانه در بازی رفت و برگشت مرحله گروهی بازی خوبی با تیم جوانان گیتی پسند داشتیم و توانستیم نتیجه بگیریم. امیدوارم جوانان گیتی پسند در ملاقات فینال هم خوب کار نمایند!

افضل در خاتمه در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه مس برای فصل بعد با او مذاکره داشته است؟ گفت: خیر صحبتی نداشته ایم. ما از فردای خودمان هم بی خبر هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فینال لیگ برتر بی کیفیت می گردد، محل تمرین تیم ضدعفونی نمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال لیگ برتر بی کیفیت می گردد، محل تمرین تیم ضدعفونی نمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید