فتحی: بعضی ها با لوگوی استقلال ذهن طرفداران را مشوش می نمایند، فیفا قبول کرد از درآمدمان پول پروپیچ را بدهند

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال گفت: بعضی ها با برند و لوگوی استقلال تشویش اذهان طرفداران می نمایند.

فتحی: بعضی ها با لوگوی استقلال ذهن طرفداران را مشوش می نمایند، فیفا قبول کرد از درآمدمان پول پروپیچ را بدهند

به گزارش وبلاگ خنده و شادی و به نقل از سایت باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی، در گفت وگوی با شبکه خبر درباره وضعیت پروپیچ، گفت: متاسفانه در فضای مجازی، دوستانی که خودشان را در سطح استقلال می بینند و از نام و لوگو و برند استقلال استفاده می نمایند و از این طریق به جذب درآمد و اسپانسر و مخاطب می نمایند، متاسفانه دست به تشویش اذهان طرفداران و مخاطب می نمایند، به این جو درباره پروپیچ متاسفانه دامن می زنند. بنده از اولین روزی که مسولیت گرفتم، پرونده پروپیچ را با همکارانم پیگیری کردیم که در هفته های اخیر این پیگیری بیشتر شد.

وی افرود: در حال حاضر معاون باشگاه یعنی علی خطیر در زوریخ حضور دارند و مکاتبه های زیادی کردیم که از درآمدهایمان در فیفا پول پروپیچ را پرداخت کنیم که این کار انجام نشد. با فدراسیون فوتبال نامه نگاری کردیم که خود باشگاه این پول را پرداخت کنیم. با این حال در نامه نگاری های زیادی که دوباره با فیفا داشتیم، پیروز شدیم به آنها این مسئله را بقبولانیم. آنها پذیرفتند که این پول را از محل درآمدمان پرداخت نمایند. امروز با مسئولان کمیته انضباطی فیفا صحبت کردم و آن ها اعلام کردند که این پول را از درآمد ما به پروپیچ پرداخت نمایند. آنها قرار است رسما به فدراسیون فوتبال اعلام نمایند که این پول را به پروپیچ پرداخت می نمایند.

مدیرعامل استقلال توضیح داد: همچنین ما به صورت موازی پولی به سفارت ایران در کرواسی منتقل کردیم تا در صورت نرسیدن پول از سوی فیفا به پروپئیچ پرداخت کنیم. بنده به طرفداران استقلال می گویم که اخبار را از رسانه رسمی باشگاه پیگیری نمایند و توجهی به منابع غیررسمی و افرادی که به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند، ننمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فتحی: بعضی ها با لوگوی استقلال ذهن طرفداران را مشوش می نمایند، فیفا قبول کرد از درآمدمان پول پروپیچ را بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: بعضی ها با لوگوی استقلال ذهن طرفداران را مشوش می نمایند، فیفا قبول کرد از درآمدمان پول پروپیچ را بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید