تیم ملی پاراتیروکمان حضوری تشریفاتی در مسابقات کسب سهمیه دارد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، مجید کهتری در مصاحبه با خبرنگاران با یادآوری اینکه پاراکمانداران ایران سال گذشته از حضور در میادین کسب سهمیه پارالمپیک صاحب 6 سهمیه شدند، گفت: از مجموع رقابت هایی که برای توزیع سهمیه های پارالمپیکی پیش بینی شده بود، هنوز یک مسابقه باقی مانده است. قرار بود این رویداد امسال به میزبانی جمهوری چک برگزار شود که به دلیل کرونا لغو شد.

تیم ملی پاراتیروکمان حضوری تشریفاتی در مسابقات کسب سهمیه دارد

وی شرح داد: البته همچنان برگزاری این رویداد گزینشی پارالمپیک در دستور کار فدراسیون جهانی است تا تکلیف تمام سهمیه های پارالمپیک برای توکیو 2020 مشخص شود. اینکه این رقابت ها چه زمان برگزار می شود هنوز به صورت دقیق مشخص نیست. قرار بود مسابقات خردادماه امسال برگزار شود و احتمال اینکه سال آینده هم برگزاری آن برای همین بازه زمانی پیش بینی شود، بعید نیست.

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان با تاکید بر اینکه این تیم هم در تنها رویداد باقی مانده برای توزیع سهمیه های پارالمپیک شرکت خواهد داشت، خاطرنشان کرد: البته ایران از این حضور به دنبال سهمیه ای جدید نخواهد بود. ما هفت سهمیه گرفته ایم و ظرفیت دیگری برای کسب سهمیه جدید نداریم. حضورمان در این رویداد کاملاً تشریفاتی به حساب می آید.

کهتری در عین حال با یادآوری اینکه در ترکیب پارالمپیکی تیم ملی پاراتیروکمان فرزانه عسگری جایگزین مرحوم راضیه شیرمحمدی شده است، شرح داد: در واقع فرزانه عسگری بدون حضور در میادین گزینشی و کسب سهمیه در ترکیب تیم اعزامی به توکیو قرار داده شده در حالی که طبق قوانین وی باید حداقل در یک رویداد گزینشی شرکت داشته باشد تا نامش وارد رنکینگ و شرکت کنندگان در این رقابت شود. تنها جنبه رسمی از اعزام تیم به مسابقات گزینشی پارالمپیک این است که فرزانه عسگری سهمیه خود را بدون توجه به نتیجه قطعی کند وگرنه در مجموع حضور تیم جنبه تدارکاتی دارد.

وی با یادآوری اینکه دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتیروکمان از 23 آبان ماه در جزیره کیش آغاز می شود در مورد چگونگی برنامه موردنظر برای پیگیری این اردوها تا خاتمه سال گفت: ماه هاست که پاراکمانداران تمرین متمرکز نداشته اند و به صورت شخصی پیگیر شرایط تمرینی شان بوده اند. اردوی مهرماه هم که به خاطر کرونا نیمه تمام ماند. بنابراین اول امیدواریم اردوی پیش رو بدون مشکل به سرانجام برسد و بعد اینکه بتوانیم تا خاتمه سال اردوهای ماهیانه و منظمی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان تاکید کرد: در ماه های گذشته پاراکمانداران با وجود دور بودن از اردوی متمرکز 60 - 50 درصد تمرینات بدنسازی شان را انجام دادند. تا حد امکان نظارت لازم را هم روی شرایط تمرینی آنها داشتیم اما قطعاً نتیجه به دست آمده از اردوی متمرکز خیلی متفاوت از تمرین اینگونه است. امیدواریم با پیگیری منظم اردوها بتوانیم شرایط آمادگی پاراکمانداران را به شرایط ایده آل برسانیم.

کهتری در خاتمه گفت: پیش از ورود پاراکمانداران به اردوی پیش بینی شده در جزیره کیش از آنها تست PCR گرفته خواهد شد. تمام پروتکل های بهداشتی لازم را هم رعایت می کنیم. امیدوارم کرونا هم با ما سازگار باشد و اجازه دهد تمرینات را دنبال کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم ملی پاراتیروکمان حضوری تشریفاتی در مسابقات کسب سهمیه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی پاراتیروکمان حضوری تشریفاتی در مسابقات کسب سهمیه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید