رزاق پور: کار بسیار سختی برابر النصر داریم، ما هم مثل طرفداران نگران هستیم

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: با این وضعیتی که داریم کار بسیار سختی برابر النصر عربستان خواهیم داشت.

رزاق پور: کار بسیار سختی برابر النصر داریم، ما هم مثل طرفداران نگران هستیم

ابوالفضل رزاق پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ خنده و شادی، در ارتباط با شرایط فعلی تراکتور و نگرانی طرفداران این تیم اسم کرد: متاسفانه پنجره جابجاییی هنوز بسته است و این موضوع باعث نگرانی طرفداران شده؛ ما هم مثل آنها نگران هستیم و از لحاظ تعداد بازیکن در تمرینات مشکل داریم. باشگاه با بعضی از بازیکنان مذاکره نموده و اگر پنجره باز گردد این فرصت را خواهد داشت تا این قراردادها را ثبت کند و شرایط تیم ما بهتر گردد.

وی اضافه نمود: بازی با النصر عربستان یک مسابقه حیثیتی برای ماست و باید برای دفاع از اعتبار تراکتور و فوتبال ایران نتیجه بگیریم. امیدوارم هر چه زودتر پنجره جابجایی باشگاه باز گردد تا مدیران تیم بتوانند قراردادهای بازیکنان نو را ثبت نمایند.

رزاق پور در پاسخ به این پرسش که آیا با شرایط فعلی آنها امیدوار به شکست دادن النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هستند گفت: در مرحله گروهی هم شرایط سختی داشتیم و خیلی ها تصور نمی کردند صعود کنیم ولی خوشبختانه نتایج خوبی گرفتیم. با این حال با توجه به شرایط فعلی تراکتور کار بسیار سختی برابر النصر داریم و شرایط تیم ما با آنها به هیچ اسم قابل قیاس نیست. کوشش می کنیم در این بازی نتیجه بگیریم و با تمام وجود به میدان خواهیم رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رزاق پور: کار بسیار سختی برابر النصر داریم، ما هم مثل طرفداران نگران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزاق پور: کار بسیار سختی برابر النصر داریم، ما هم مثل طرفداران نگران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید