سهرابی: مطالبات اروین پرداخت شد، با حمزاوی و فورچونه در حال مذاکره هستیم، 2 بازیکن خارجی مدنظر ما به ایران می آیند

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز گفت این باشگاه مطالبات لی هری اروین را پرداخت نموده است و مذاکرات با حمزاوی و فورچونه نیز ادامه دارد.

سهرابی: مطالبات اروین پرداخت شد، با حمزاوی و فورچونه در حال مذاکره هستیم، 2 بازیکن خارجی مدنظر ما به ایران می آیند

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، میر معصوم سهرابی در گفت و گو با رسانه باشگاه تراکتور، درباره آخرین شرایط تیم تراکتور، گفت: با توجه به فرارسیدن تعطیلات نیم فصل، براساس تصمیم سرمربی، اعضای تیم تراکتور پنج روز استراحت می نمایند و دور تازه تمرینات از روز شنبه (9 بهمن) شروع می گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: بعلاوه آقای سولدو و سایر اعضای خارجی کادر فنی برای استراحت به کشورشان سفر نموده اند که روز آدینه به ایران باز می گردند.

سهرابی با بیان اینکه باتوجه به احتمال شروع بارندگی ها، تمهیدات لازم برای آماده نگه داشتن چمن های ورزشگاه اختصاصی باشگاه اندیشیده شده است، گفت: مکاتباتی درباره برگزاری اردوی خارج از کشور اجرا شده است، اما با توجه به ممنوعیتی که در این زمینه وجود دارد، طبق برنامه ریزی اجرا شده و با مدنظر قرار دادن امکانات سخت افزاری باشگاه، با استقرار اعضای تیم در هتل، اردوی تیم در مجموعه ورزشی اختصاصی باشگاه تراکتور برپا می گردد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص تقویت این تیم، عنوان نمود: مکاتباتی با تیم های سپاهان، مس رفسنجان و پیکان در راستای جذب بعضی بازیکنان از این تیم ها اجرا شده است، اما با توجه به اینکه هنوز توافق نهایی حاصل نشده، اسامی بازیکنان را اعلام نمی کنیم، چرا که این کار غیرحرفه ای است.

سهرابی درباره برنامه باشگاه برای جابجایی نیم فصل، توضیح داد: بی تردید شرایط جذب بازیکن در نیم فصل با ابتدای فصل فرق دارد و باید با حساسیت بالایی این امر را پیگیری کنیم و به همین دلیل اولویت ما کوشش برای حفظ شاکله اصلی و تقویت تیم در نقاط مختلف براساس نظر کادر فنی است.

وی ادامه داد: بعلاوه با دو بازیکن خارجی مذاکره و اقدامات لازم برای اخذ ویزای این افراد از سوی باشگاه اجرا شده است و منتظر فسخ قرارداد بازیکنان مدنظر با باشگاه های شان هستیم که پس از آن، این دو بازیکن برای مذاکره نهایی وارد ایران خواهند شد. بعلاوه با اعلام سرمربی تیم، دو بازیکن که اسامی آنها قبلاً اعلام شده، در فهرست خروجی باشگاه قرار گرفته اند.

سهرابی راجع به اقدامات باشگاه برای باز شدن پنجره نقل وانتقالاتی تیم، اعلام کرد: توافق لازم با اروین اجرا شده و نامه تأییدیه نیز به وسیله فیفا به فدراسیون فوتبال ارسال شده است. بعلاوه نمایندگان باشگاه در ترکیه با وکلای حمزاوی و فورچونه در حال رایزنی هستند تا با این بازیکنان نیز توافق لازم صورت بگیرد و پنجره نقل وانتقالاتی تراکتور باز گردد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه درصد مقرر قرارداد مربیان تیم فوتبال تراکتور هم پرداخت شده است، اعلام کرد: علاوه بر بازیکنانی که قبلاً اطلاع رسانی نموده بودیم، درصد مقرر قرارداد نصف بازیکنان پرداخت شده است و طی روزهای آینده درصد مقرر قرارداد تمامی بازیکنان و سایر اعضای تیم را پرداخت خواهیم کرد تا نگرانی طرفداران از بابت امکان فسخ یکطرفه برطرف گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سهرابی: مطالبات اروین پرداخت شد، با حمزاوی و فورچونه در حال مذاکره هستیم، 2 بازیکن خارجی مدنظر ما به ایران می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابی: مطالبات اروین پرداخت شد، با حمزاوی و فورچونه در حال مذاکره هستیم، 2 بازیکن خارجی مدنظر ما به ایران می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید