دیوید تیلور آماده رقابت های جهانی کشتی

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، به گزارش flowrestling، دیوید تیلور قهرمان المپیک 2020 و قهرمان دنیا 2018 برای حضور در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد کشورش برای رقابت های دنیای بلگراد باید مسابقه انتخابی برگزار کند. این مبارزه انتخابی روز 18 خرداد برگزار می گردد و تیلور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی نموده است. او می تواند با رجحان در آن حضورش را در رقابت های دنیای بلگراد قطعی کند.

دیوید تیلور آماده رقابت های جهانی کشتی

دیوید تیلور در بازی های المپیک 2020 توکیو ژاپن با پیروزی بر حسن یزدانی مدال طلای المپیک را کسب کرد، اما در فینال مسابقات دنیای 2021 در نروژ از یزدانی مغلوب شد. او بعلاوه قهرمان دنیا 2018 در بوداپست مجارستان شد. این کشتی گیر در سال 2018 به عنوان کشتی گیر آزاد سال اتحادیه دنیای انتخاب شد.

مسابقات انتخابی سال جاری در نیویورک برگزار می گردد و مبالغ به دست آمده از جریان این مبارزات قرار است صرف پرورش و رشد کشتی در این منطقه آمریکا گردد.

بعلاوه جردن باروز در وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد و جی آنگلو هانکوک در 97 کیلوگرم کشتی فرنگی نیز برای پوشیدن دوبنده آمریکا در رقابت های دنیای باید یک مبارزه را برگزار نمایند که رقیبان این کشتی گیران از یک مسابقه انتخابی سراسری تعیین می شوند.

منبع: فرارو

به "دیوید تیلور آماده رقابت های جهانی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوید تیلور آماده رقابت های جهانی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید