ملاقات سفیر ایران با سخنگوی وزارت خارجه روسیه

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، در ملاقات سخنگوی وزارت خارجه روسیه و سفیر ایران در مسکو راه های گسترش تعاملات رسانه ای بین دو کشور آنالیز شد.

ملاقات سفیر ایران با سخنگوی وزارت خارجه روسیه

به گزارش گروه سیاست خارجی وبلاگ خنده و شادی، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو با ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه دیدار و مصاحبه کرد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این دیدار بر لزوم اتخاذ تدابیر مشترک برای مقابله با تهدیدات رسانه های مخالف و اخبار جعلی درباره دو کشور ایران و روسیه تاکید نمود.

وی در این دیدار با اشاره به اهمیت تقویت ارتباطات و تعامل رسانه های دو کشور در ارائه واقعیت های روابط و تحولات، دسترسی رسانه ها به اخبار موثق و دست اول را در خنثی کردن تبلیغات رسانه های مخالف مهم و با اهمیت توصیف کرد.

کاظم جلالی سفیر ایران نیز در این دیدار ضمن تشکر از مواضع سخنگوی وزارت خارجه روسیه در مورد مسائل ایران، با اشاره به تشکیل کمیته همکاری های رسانه ای دو کشور، تقویت و اهمیت این نهاد در مقابله با اخبار جعلی و دسترسی به منابع موثق توسط رسانه های دو کشور را یکی از راهکارهای مقابله با این تبلیغات برشمرد.

همچنین در این دیدار دو طرف بر تداوم دیدارها و دیدار های دوجانبه به ویژه ارتباطات رسانه ای دو کشور در بخش های دولتی و غیردولتی توافق کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ملاقات سفیر ایران با سخنگوی وزارت خارجه روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات سفیر ایران با سخنگوی وزارت خارجه روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید