ملاقات سرمربی ایرانی بلغارستان با سفیر ایران

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، ذوالقدر در رابطه با این ملاقات به خبرنگاران گفت: با دعوت آقای سید محمد جواد رسولی سفیر ایران در بلغارستان روز گذشته به سفارت رفتم و با استقبال گرم ایشان روبرو شدم. ایشان از حضور یک ایرانی در رأس تیم ملی تکواندو این کشور ابراز خوشنودی کرد.

ملاقات سرمربی ایرانی بلغارستان با سفیر ایران

وی اضافه کرد: سفیر ایران فردی ورزشی است که از برگزاری اردوی مشترک تیم ملی بلغارستان در تهران بسیار شاد شد و برای هرگونه همکاری اعلام حمایت کرد و ابراز امیدواری کرد که این ارتباط متقابل و ادامه دار باشد.

سرمربی ایرانی تیم ملی بلغارستان در خصوص سفر به تهران هم گفت: ویزا سفر به ایران با پیگیری مسئولان فدراسیون و نامه نگاری از تهران و همکاری سفارت ایران در صوفیه به صورت رایگان و در کمترین زمان ممکن صادر شد. یکشنبه شب راهی تهران خواهیم شد تا پس از تست کرونا از عصر دوشنبه تمرینات خود را در اردوی تیم ملی ایران شروع کنیم.

ذوالقدر ادامه داد: برای حضور در رقابتهای آزاد صوفیه از تیم ملی ایران دعوت نموده ایم و در صورت تایید حضور ایران از سوی فدراسیون، پیش از آن میزبان ملی پوشان ایران برای برگزاری یک اردوی مشترک نیز خواهیم بود که مدت زمان آن نیز توسط سرمربی تیم ملی معین خواهد شد.

وی در انتها گفت: پس از همکاری بسیار خوب سفارت ایران در صوفیه، هماهنگی های لازم برای حضور تیم ملی ایران در بلغارستان با سفارت این کشور در تهران صورت خواهد گرفت و به بهترین شکل ممکن این همکاری را پاسخ خواهیم داد.

تیم ملی تکواندو بلغارستان که برای حضور در رقابتهای قهرمانی اروپا و انتخابی المپیک آماده می گردد از روز 20 بهمن ماه اردوی مشترکی با ملی پوشان ایران در تهران خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ملاقات سرمربی ایرانی بلغارستان با سفیر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات سرمربی ایرانی بلغارستان با سفیر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید