خدمات غیرحضوری باید به صورت مداوم توسط واحدهای تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، تهران (پانا)- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ارائه خدمات غیرحضوری به جامعه تحت پوشش این سازمان را نیازمند بهره برداری از توان متخصصین برجسته حوزه فناوری اطلاعات عنوان و اظهار کرد: در زمینه جذب کارشناسان و همکاری با شرکت ها محدودیتی نداشته و هدف اصلی ایجاد تحول اساسی در خدمات غیرحضوری است.

خدمات غیرحضوری باید به صورت مداوم توسط واحدهای تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرد

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه هفتگی آنالیز شرایط خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی که با عنوان طرح 3070 درحال اجرا است، گفت: از 30 خدمتی که برای غیرحضوری شدن آنها برنامه ریزی شده است، تا به امروز 20 خدمت غیرحضوری ارائه و انتظار می رود که فرایند ارتقاء کیفی و کمی خدمات غیرحضوری به صورت پایدار ادامه یابد.

وی با بیان اینکه در جلسات هفتگی با حضور مدیران تأمین اجتماعی استان ها شرایط سامانه های خدمات غیرحضوری آنالیز می گردد، گفت: در هر یک از این سامانه ها باید شرایط خدمت رسانی و فرایند تغییرات انجام شده پس از غیرحضوری شدن سرویس معین باشد و ارزیابی درستی از خدمات غیرحضوری انجام گردد.

سالاری هدف نهایی خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی را افزایش رضایتمندی مردم برشمرد و اضافه نمود: با توجه به انتظارات برحق مردم و بویژه شیوع کرونا باید خدمات سازمان تأمین اجتماعی به گونه ای به مردم ارائه گردد که نیازی به حضور و ازدحام در شعب و کارگزاری ها نباشد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین یادآور شد: خدمات غیرحضوری باید به صورت مداوم توسط واحدهای تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرد و ارتقاء کیفیت این خدمات به صورت دائمی در دستور کار خواهد بود.

علی اکبر ربیع زاده، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: برای ارتقاء خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی از تمام ظرفیت مجموعه های این سازمان و سایر شرکت ها استفاده می گردد.

وی با بیان اینکه اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی، مسئولیت دریافت نظرات و رسیدگی به مطالبات جامعه هدف را برعهده دارد، گفت: نقطه نظراتی که درباره خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در سامانه CRM ثبت می گردد، به دقت توسط واحدهای تخصصی آنالیز می گردد.

در این جلسه مدیران ستادی و استانی سازمان تأمین اجتماعی نیز به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در زمینه اجرای طرح 3070 پرداختند.

براساس طرح 3070 که طی ماه های اخیر در سازمان تأمین اجتماعی شروع شده، به مرور 30 خدمت غیرحضوری به جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی اعم از بیمه شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان ارائه و با تکمیل طرح حدود 70 میلیون مراجعه حضوری به شعب تأمین اجتماعی کاهش می یابد.

این خدمات به وسیله درگاه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس قرار دارند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "خدمات غیرحضوری باید به صورت مداوم توسط واحدهای تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات غیرحضوری باید به صورت مداوم توسط واحدهای تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید