خبرنگاران خلیل زاده: بابت جدایی فتح الله زاده ناراحتم؛ فروش بازیکنان حقیقت ندارد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، تهران- خبرنگاران- رییس هیات مدیره باشگاه استقلال به طور شفاف و دقیق شرایط بدهی های باشگاه به بازیکنان و مربیان خارجی را تشریح کرد و دل نگرانی های هواداران این تیم را پاسخ گفت.

خبرنگاران خلیل زاده: بابت جدایی فتح الله زاده ناراحتم؛ فروش بازیکنان حقیقت ندارد

خبرهایی که در هفته های اخیر از باشگاه استقلال به بیرون درز پیدا کرده است، نشان از حال و روز نه چندان خوب آبی های پایتخت دارد؛ ار پرونده شکایت های بازیکنان و مربیان خارجی این تیم گرفته تا آشفتگی در سطح مدیریتی؛ و حالا اسماعیل خلیل زاده در گفت و گویی با اشاره به آنها، ضمن شفاف سازی، نگرانی های هواداران را مورد توجه قرار داد و به پرسش های مبهمی که پیرامون این باشگاه شکل گرفته است، پاسخ داد.

بابت جدایی فتح الله زاده ناراحتم

استعفای علی فتح الله زاده مورد موافقت ریاست مجمع باشگاه استقلال قرار گرفته است. متاسفانه وی به دلیل بیماری امکان ادامه فعالیت را نداشت. فتح الله زاده یک استقلالی متعصب و از بزرگان باشگاه استقلال است. بابت جدایی وی ناراحتم اما به هر حال استقلال خانه او است و امیدوارم با مشورت های خود در ادامه کار یار و یاور این باشگاه باشد و هر چه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورد. فعلا مسوولیت باشگاه برعهده من خواهد بود تا در اولین فرصت نسبت به ترمیم هیات مدیره و انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه اقدام شود.

هیات مدیره استقلال به اعضای مالی توانمند نیاز دارد

در جلسه ای که با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و ریاست مجمع باشگاه استقلال داشتم قرار بر این شد که در اولین فرصت چند عضو مالی توانمند به هیات مدیره باشگاه اضافه شود تا بتوانیم مسائل مالی را به زودی برطرف کنیم. در عین حال مثل یک سال گذشته که مدام در حال برطرف کردن مسائل مالی باشگاه بودیم بازهم همه تلاش خودمان را انجام خواهیم داد. امروز تصمیم گرفتم که به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ساختمان اداری باشگاه را تعطیل کنم. درباره زمین تمرین جلسه مثبتی داشته ام و قرار است که زمین مناسب برای شروع تمرینات مجدد تیم فراهم شود.

هدف من شفافیت است

شرایط سختی بر باشگاه حاکم است. اغراق نیست اگر بگویم سخت ترین روزهاست. هدف من شفافیت است. ارائه گزارش صادقانه به هواداران. از هواداران می خواهم که به مبالغ طلب ها دقت کنند. به نرخ دلاری که از 13 به 15 هزار تومان رسیده. با همه این اوصاف امیدوارم بتوانیم یکبار دیگر استقلال را از بند میلیاردها تومان بدهی رها کنیم.

عملکرد خوب باشگاه در پرونده شفر

حکمی که فیفا درباره مطالبات وینفرد شفر علیه باشگاه استقلال صادر کرده کمتر از 250 هزار دلار است. شفر حدود 300 هزار دلار از باشگاه به خاطر فعالیتش در فصل 97-98 بابت چهار ماه حقوق و پاداش هایش طلبکار بود که با دفاعیات خوب و مستدل باشگاه تمام پیش بینی هایی که درباره پرداخت بیش از یک میلیون دلار به شفر مطرح شده بود، منتفی شد. این مبلغ باید تا اواسط فرودین ماه به وی پرداخت شود. در تلاش هستیم تا با شخص او به توافق برسیم و مطالباتش را در چند قسط پرداخت کنیم.

پرونده بویان

درباره طلب بویان به دادگاه CAS از طرف باشگاه نامه زده شده است که یک ماه فرصت بدهند. هنوز پاسخی به درخواست استقلال داده نشده و در صورت مخالفت با درخواست استقلال، باید 300 هزار دلار به اضافه هزینه دیرکرد پرداخت کنیم.

پرونده جپاروف

طلب سرور جپاروف حدود 90 هزار دلار است که جهت پرداخت تا اوایل اردیبهشت ماه از وی فرصت گرفتیم.

پرونده منشا

طلب گادوین منشا حدود 40 هزار دلار است که جهت پرداخت تا اوایل اردیبهشت آینده فرصت داریم.

پرونده ایسما

باشگاه استقلال بابت حق انتقال ایسما باید 125 هزار دلار به باشگاه پاختاکور پرداخت می کرد. پاختاکور اعلام کرده که به فیفا شکایت خواهد کرد. البته هنوز شکایتی نکرده و اگر این شکایت انجام شود دست کم 3 الی 4 ماه طول می کشد تا رأی نهایی فیفا صادر شود.

مانده حساب استقلال در فیفا؛ 350 هزار دلار است

یک نامه از طرف باشگاه استقلال برای فیفا ارسال شده و از آنها خواستیم طلب سرور جپارف، گادوین منشا، مارتین فورکل و سه وکیل را از محل پول بلوکه شده باشگاه استقلال در فیفا به طور مستقیم پرداخت شود که امید زیادی داریم تا فیفا با این درخواست موافقت کند. مبلغ باقیمانده باشگاه در فیفا حدود 350 هزار دلار است.

اخطار میلیچ و بودوروف

وکلای میلیچ و بودوروف به باشگاه استقلال اخطار و 15 روز مهلت داده اند تا طلبشان پرداخت شود.

فروش بازیکنان صحت ندارد

تمام اخباری که درباره فروش بازیکنان تیم استقلال مطرح می شود، برآورد است و واقعیت ندارد. پیش بینی خودشان را خبر می کنند که باعث نگرانی هواداران می شود. کاش در این روزها که مردم به اندازه کافی نگران هستند، کمی منصف باشیم و باوجدان عمل کنیم و به این شایعه سازی ها نپردازیم. باشگاه استقلال مثل هر باشگاهی در دنیا حق خرید و فروش دارد اما در این شرایط چنین تصمیمی تحت هیچ عنوان مطرح نشده است.

مراقب منافع استقلال در لیگ برتر هستیم

به هر حال این احتمال وجود دارد که تا اواخر خردادماه امکان برگزاری مسابقات لیگ و جام حذفی مهیا نشود. سازمان لیگ حتما درباره شرایط نهایی هر دو جام، از باشگاه ها نظرخواهی لازم را انجام خواهد داد. ما در لیگ و جام حذفی شانس قهرمانی داریم و هواداران مطمئن باشند که هوشیار هستیم و اجازه نمی دهیم منافع و حق مسلم تیم استقلال دچار مشکل شود. در صورت عدم برگزاری مسابقات پیشنهادمان را برای تعیین و تکلیف لیگ به طور رسمی از طریق رسانه باشگاه اعلام خواهیم کرد.

تست کرونای من منفی بود

به فکر پرداختی به بازیکنان و مربیان تیم هستم. خودشان می دانند که همیشه با آنها صادق بودم. این شایعه که دچار ویروس کرونا شدم، صحت ندارد. آزمایش هم دادم و جوابش منفی بود. کسالت دارم اما تمام تلاشم را خواهم کرد تا در سریعترین زمان پرداختی هایی به اعضای تیم داشته باشم. خوشبختانه حقوق پرسنل باشگاه پرداخت شده و امیدوارم درباره تیم هم بتوانم در چند روز آینده این کار را انجام دهم. ما حتی در تعطیلات نوروز هم تعطیل نخواهیم بود و به کمک همکارانم تلاش خواهیم کرد تا به پرونده های مالی رسیدگی کنیم.

تلویزیون اینترنتی باشگاه فعال تر می شود

قصد داشتم امشب به برنامه فوتبال برتر بروم اما بیمار هستم و پزشکم صلاح ندانست که این کار را انجام دهم. همیشه سعی کردم جوابگوی رسانه ها باشم. از این پس هم طبق صحبت هایی که با مدیر رسانه ای باشگاه انجام دادم، قرار شد بازیکنان از طریق تلویزیون اینترنتی باشگاه بیشتر با هواداران در ارتباط باشند. قصد داریم این حقوق رسانه ای را بهتر از گذشته رعایت کنیم تا منجر به درآمدزایی برای باشگاه شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران خلیل زاده: بابت جدایی فتح الله زاده ناراحتم؛ فروش بازیکنان حقیقت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خلیل زاده: بابت جدایی فتح الله زاده ناراحتم؛ فروش بازیکنان حقیقت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید