خبرنگاران حمایت اقتصادی از باشگاه شهید شاملی کازرون برای رقابت های آسیایی قطعی شد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، شیراز-خبرنگاران- اعلام حمایت اقتصادی از باشگاه شهید شاملی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به عنوان قهرمان لیگ برتر هندبال ایران، بستر حضور این تیم را در رقابت های آسیایی فراهم کرد.

خبرنگاران حمایت اقتصادی از باشگاه شهید شاملی کازرون برای رقابت های آسیایی قطعی شد

به گزارش پنجشنبه خبرنگار وبلاگ خنده و شادی، مالک این باشگاه هندبال در آیینی که با حضور مسئولانی از فدراسیون هندبال در سالن کانون شهید عسکری کازرون برگزار گردید، گفت: از اینکه در دو سال گذشته، زمینه حضور فرزندان کازرون مهد هندبال را در مسابقات لیگ برتر فراهم کنم، خوشحالم و قهرمانی این تیم در کشور، افتخاری عظیم برای شهرستانی است که در آن متولد شده ام.

مهرتاش شاملی که فرزند یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس است، اضافه نمود: با وجود مشکلاتی که در زمینه اقتصادی برایم وجود داشت، توانستم ازاین تیم حمایت اقتصادی داشته باشم.

وی یادآور شد: این تیم در دوسال گذشته، مقام نایب قهرمانی در دوره قبل و در دوره کنونی، با کوشش وایثار بازیکنان مربی وسرمربی مقام قهرمانی را کسب کرد.

شاملی افزود: دغدغه بازیکنان حضور درمسابقات آسیایی است که از اینجا اعلام می کنم تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی به مسابقات آسیایی اعرام خواهند شد و درمسابقات آسیایی نام کازرون و استان فارس را بلندآوازه تر خواهد نمود.

دراین آیین، فرماندار ویژه کازرون با قدردانی از کوشش مالک و اعضای باشگاه هندبال قهرمان لیگ برتر ایران، خطاب به فرزند شهید شاملی گفت: شما خانواده والا مقام شهدا عزت و اقتدار برای ایران اسلامی به ارمغان آوردید و اگر امروز آرامش وامنیت درکشور است به برکت خون شهدا است.

علی مظفری با اشاره به اینکه هرگونه کمکی که احتیاج باشد هم فرمانداری و هم سایر ادارات درشهرستان واستان برای سرمایه گذاری درکازرون انجام خواهند داد، گفت: فرمانداری کازرون مبلغ 500 میلیون تومان دراختیار شهرداری قرارخواهد داد تا به شکل ویژه صرف هزینه های هندبال درکازرون گردد.

مظفری اضافه نمود: این مبلغ که با همکاری نماینده مردم کازرون وکوهچنار در مجلس شورای اسلامی تامین شده است، علاوه بر اعتبارات تخصیص یافته به شهرداری است.

درپایان این آیین که با حضور فریدون عباسی دوانی نماینده مردم کازرون وکوهچنار درمجلس شور ای اسلامی برگزار گردید، با اهدای لوح و شاخه گل از مهرتاش شاملی فرزند شهید سرافراز اسلام ومالک باشگاه نیروی زمینی شهید شاملی قدردانی شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران حمایت اقتصادی از باشگاه شهید شاملی کازرون برای رقابت های آسیایی قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حمایت اقتصادی از باشگاه شهید شاملی کازرون برای رقابت های آسیایی قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید