تخصیص منابعی برای حمایت از فراوری گوشی های هوشمند داخلی در سال 1401

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی منابعی را جهت حمایت از فراوری گوشی های هوشمند داخلی و صنعت میکروالکترونیک در سال 1401 اختصاص دادند.

تخصیص منابعی برای حمایت از فراوری گوشی های هوشمند داخلی در سال 1401

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت سوم امروز مجلس و در جریان آنالیز بخش هزینه ای لایحه بودجه 1401، بند الحاقی 4 و بند الحاقی 5 در تبصره 7 لایحه بودجه را آنالیز نموده و آن ها را به تصویب رساندند.

بر اساس بند الحاقی 4 در تبصره 7؛ حقوق ورودی واردات گوشی های همراه ساخته شده خارجی بالای ششصد (600) دلار برابر دوازده درصد (12 درصد) معین می گردد. کل منابع حاصل به وزارت صنعت، معدن و تجارت (صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته) به منظور حمایت از فراوری گوشی های هوشمند داخلی و صنعت میکروالکترونیک اختصاص می یابد.

آیین نامه اجرائی این بند به وسیله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باهمکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان برنامه و بودجه کشور تهیه و به تصویب هیأت وزیران می رسد.

بر اساس بند الحاقی 5 در تبصره 7؛ به استناد ماده (57) قانون تأسیس اتاق تعاون و با رعایت قوانین و مقررات اجازه داده می گردد صدور کارت بازرگانی مربوط به تعاونی ها به وسیله اتاق تعاون ایران انجام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تخصیص منابعی برای حمایت از فراوری گوشی های هوشمند داخلی در سال 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص منابعی برای حمایت از فراوری گوشی های هوشمند داخلی در سال 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید