تارتار: داربی اصفهان بسیار سنگین خواهد بود، تمریناتی لازم را انجام دادیم

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به داربی فردای اصفهان در لیگ برتر گفت: سپاهان تیم بسیار منسجمی دارد اما تمریناتی که لازم بود را برای تقابل با این تیم انجام دادیم.

تارتار: داربی اصفهان بسیار سنگین خواهد بود، تمریناتی لازم را انجام دادیم

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، مهدی تارتار در نشست پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی برای هر دو تیم پیش بینی می شود. سپاهان نتایج خیلی خوبی به دست آورده و تیم بسیار منسجمی نشان داده و کار برای هر دو تیم سخت است. ما تمرینات خوبی انجام دادیم و زمان بسیار خوبی داشتیم تا ریکاوری شویم و تاکتیک های مورد نظر را تمرین کنیم. درست است هفته گذشته بازی با استقلال را از دست دادیم اما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و امیدوارم در بازی پیش رو نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: تمریناتی که لازم بود را انجام دادیم اما روز مسابقه این بازیکنان هستند که معین کننده خواهند بود و با تمرکز بالا باید بازی کنند. هر چقدر تمرکز بیشتری داشته باشند در نتیجه گیری پیروز تر عمل می کنند.

سرمربی ذوب آهن در رابطه با مصدومیت سجاد جعفری بیان نمود: شرایطش خوب است و با تیم تمرین می کند. تنها مصدوم ما امیرحسین صدقی است که در بازی گذشته آسیب دید.

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، دیدار دو تیم سپاهان و ذوب آهن در قالب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال فردا (جمعه) از ساعت 18:00 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تارتار: داربی اصفهان بسیار سنگین خواهد بود، تمریناتی لازم را انجام دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: داربی اصفهان بسیار سنگین خواهد بود، تمریناتی لازم را انجام دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید