بسته تشویقی پرسپولیسی ها برای بردن سپاهان

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، اختلاف 5 امتیازی با سپاهان از کف پرسپولیس رفت تا آن ها اکنون طلایی پوشان را با اختلاف یک امتیازی بالای سر خود در صدر جدول ببینند. با این حال پرسپولیس طی هفته های اخیر توانسته به نتایج مطلوبی دست یافته و شرایط را با امیدواری بزرگی دنبال نمایند.

بسته تشویقی پرسپولیسی ها برای بردن سپاهان

از جمله نتایج خوب چند هفته اخیر پرسپولیس مسلما فزونی چهارگله آن ها در اصفهان و برابر سپاهان در جام حذفی بود که توانستند این حریف قدر را از پیش رو برداشته و در جمع هشت تیم برتر این رقابت ها کار را دنبال نمایند.

با این حال اکنون با توجه به حساسیت و اهمیت بالای بازی با سپاهان، مدیران پرسپولیس قصد دارند پاداش ویژه ای را برای بازیکنان و اعضای تیم در صورت کسب نتیجه در این جدال در نظر بگیرند تا روحیه و انگیزه تیم را برای کسب نتیجه در این جدال افزایش دهند.

البته باشگاه سپاهان نیز طی فصول اخیر نشان داده که از حیث اهدای پاداش برای بازی های بزرگ، سخاوت خاصی دارد و مسلما آن ها نیز برای این جدال خارج از خانه حساس بازیکنان خود را با پیشنهاد پاداش ویژه راهی تهران و تقابل با پرسپولیس خواهند کرد و باید دید در نهایت این بازی با چه نتیجه ای همراه خواهد شد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "بسته تشویقی پرسپولیسی ها برای بردن سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته تشویقی پرسپولیسی ها برای بردن سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید