بر اساس قانون عقد قرارداد تجاری به عهده سازمان لیگ است

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، درودگر در مصاحبه با رادیو گفت وگو بیان نمود: در اساسنامه و آیین نامه لیگ تاکید شده است قواعد و عقد قراردادهای تجاری بر عهده سازمان لیگ است و باشگاه ها موظف به رعایت این قانون هستند.

بر اساس قانون عقد قرارداد تجاری به عهده سازمان لیگ است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ خنده و شادی، منصور قنبرزاده، مدیرعامل سابق باشگاه نفت تهران و سرپرست دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال و صادق درودگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش بدون ویرایش درباره ابهامات تبلیغات محیطی بویژه در فوتبال پرداختند.

قنبرزاده در شروع با بیان این که مسائل باشگاه داری در فوتبال کشور ریشه قانونی دارد، عنوان نمود: لایحه نظام باشگاه داری بیش از یک دهه است که در مجلس شورای اسلامی مورد آنالیز قرار می گیرد اما به نظر می رسد در قفسه های آن بایگانی شده است.

به عقیده وی علت این بی توجهی مجلس در دوره های گذشته این است که ورزش به ویژه نوع حرفه ای آن در کشور ما جز اولویت های مهم نیست.

مدیرعامل سابق باشگاه نفت تهران در ادامه عنوان نمود: دولت برای یاری به باشگاه ها باید معافیت های مالیاتی در نظر می گرفت تا بخش خصوصی که در این بخش سرمایه گذاری می نماید تا حدودی آسوده خیال و انگیزه کافی برای تامین خدمات باشگاه داشته باشد. دولت حتی برای بخش خصوصی سوبسید هم در نظر نمی گیرد.

قنبرزاده، حق انتشار و حق پخش تلویزیونی را به عنوان دو راه مهم درآمدزایی باشگاه ها نام برد و اظهار کرد: باشگاه ها از دو مورد گفته شده هیچ گونه درآمدزایی ندارند و تنها بلیط فروش باقی می ماند که آن هم در اختیار باشگاه ها نیست.

وی تاکید نمود: ساختار دستگاه ها مانند یک موجود زنده است و باید دائما به روز گردد. درواقع ساختار ورزش کشور باید اصلاح گردد. البته بخش بزرگ این مسائل در سطح ملی است و بخشی از آن مربوط به سازمان لیگ و فدراسیون است.

در ادامه برنامه ورزش بدون ویرایش ، صادق درودگر در این باره گفت: سازمان لیگ به صورت کتبی از تمام باشگاه خواسته است که اگر طرح و ایده ای درباره تبلیغات محیطی دارند به این سازمان اعلام نمایند و به صراحت اعلام می نماید که تبلیغات محیطی متعلق به باشگاه هاست و آنها می توانند از منافع آن بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: سازمان لیگ در امسال با برگزاری مزایده قصد داشت تمام تبلیغات محیطی را واگذار کند و به هیچ وجه در پی این نیست که منافع را در انحصار خود داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال یادآورشد: یک آیین نامه در لیگ حرفه ای کشور نوشته شده است که برای همه باشگاه ها لازم الاجراست چرا که خود آنها این آیین نامه را امضا نموده اند. در اساسنامه فوتبال هم تاکید شده است قواعد و عقد قراردادهای تجاری بر عهده سازمان لیگ است و باشگاه ها موظف به رعایت آن هستند.

درودگر تاکید نمود: در اساسنامه حقوق تبلیغات هم به سازمان لیگ واگذار شده است، اگر اعتراضی وجود دارد باید به شکل قانونی پیگیری گردد اطمینان می دهم در سه سال فعالیت من در سازمان لیگ کوچکترین خللی به این بخش وارد نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بر اساس قانون عقد قرارداد تجاری به عهده سازمان لیگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بر اساس قانون عقد قرارداد تجاری به عهده سازمان لیگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید