برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی نونهالان و نوجوانان ایروبیک ژیمناستیک

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، مسابقات لیگ باشگاهی نونهالان و نوجوانان ایروبیک ژیمناستیک در سالن برادران شهید آذرپی استادیوم شیرودی تهران برگزار گردید و پس از اتمام از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی نونهالان و نوجوانان ایروبیک ژیمناستیک

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، امروز (پنج شنبه) مسابقات لیگ باشگاهی در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان ، رشته ایروبیک ژیمناستیک در استادیوم شیرودی برگزارشد. این رویداد که به مدت 12 ساعت به طول انجامید پس از اعلام نفرات برتر از آنان تجلیل شد. این مسابقات با استقبال خوب خانواده ها همراه بود.

در رده سنی نونهالان تیم هیات آذربایجان شرقی مقام اول را کسب کرد. تیم آراد تهران و نماینده تیم خراسان رضوی به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در بخش نوجوانان آراد تهران توانست قهرمان لیگ کشوری گردد و نماینده تیم های خراسان رضوی و ارومیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

رضا شاکرمی (مدیر تیم ملی ژیمناستیک و سرپرست اجرایی مسابقات) در مورد برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات با استقبال پرشور همراه بود و خدا را شکر که ورزشکاران از اکثر شهر ها در این رویداد شرکت کردند. باتوجه به دوره های قبل تخمین زده شد که حدود 75 نفر در این مسابقات شرکت نمایند اما رشد چشمگیری در تعداد شرکت نمایندگان داشتیم.

او اضافه کرد: ظرفیت خوابگاه مجموعه شیرودی برای 70 نفر تعبیه شده است اما با کمی مسائل این جمعیت 150 نفری را اسکان دادیم و فدارسیون یاری زیادی به ما در مورد اسکان و فراهم آوردن امکانات کرد.

شاکرمی با بیان اینکه اعزام های برون مرزی و برگزاری لیگ به صورت منظم دلیل افزایش چشمگیر شرکت نمایندگان بود تاکید نمود:باتوجه به بودجه کم فدارسیون توانستیم هنچنان لیگ را منظم و در حد عالی برگزار کنیم . همینطور مسابقات بین المللی و اعزام ها در افزایش چشمگیر و استقبال پرشور بی نتیجه نبود.

او در انتها اضافه کرد: امیدوارم در سال های آینده استقبال از این رویداد بیشتر باشد و ما تمام سعی و کوشش خود را برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها می کنیم و امید می رود که در سال های آینده استقبال بیشتری از این مسابقات گردد.

مهدی علیزاده (دبیرکمیته ایروبیک و مسئول برگزاری مسابقات) در مصاحبه با وبلاگ خنده و شادی، در باره سطح برگزاری این مسابقات، گفت:رقابت ها از سطح بالا و خوبی برخوردار بود و تمامی شرکت نمایندگان با آمادگی بالا در این مسابقات شرکت کردند. همچنین در بین این ورزشکاران ، از اعضای تیم ملی که در رده نوجوان ، در سال های گذشته به مسابقات قهرمانی دنیا اعزام شده بودند دعوت به عمل آمد.

او بابیان اینکه مربیان توانمدی در این مسابقات همراه تیم ها بودند، اضافه کرد: سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایروبیک تیمی تشکیل داد و در این مسابقات شرکت کرد و از داوران با سطح دانش عالی در این مسابقات دعوت شد که این رویداد با سطح کیفیت بالای داوری برگزار گردد.

علیزاده گفت: استقبال خیلی خوبی از این رویداد به عمل آمد و اولین باری است که این مسابقات با تعداد افرداد 150 نفر برگزار می گردد که این تعداد در دوره های گذشته نهایتا حدود 70 نفر بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی نونهالان و نوجوانان ایروبیک ژیمناستیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی نونهالان و نوجوانان ایروبیک ژیمناستیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید