اعمال قانون بیش از 558 هزار خودرو در پی بی توجهی به محدودیت های ترددی در گیلان

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، خبرنگاران/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از استمرار اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه وسایل نقلیه خبر داد و گفت: 558 هزار و 418 دستگاه خودرو به علت عدم توجه به محدودیت های تردد کرونایی در گیلان اعمال قانون شدند.

اعمال قانون بیش از 558 هزار خودرو در پی بی توجهی به محدودیت های ترددی در گیلان

سردار عزیزاله ملکی در جمع وبلاگ خنده و شادی اقدامات پلیس در اجرای طرح کنترل ترددها در محورهای مواصلاتی و همچنین برخورد با صنوف متخلف از اول اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از یکم آذرماه سال جاری تا کنون را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه در این مدت ماموران نظارت بر اداره اماکن پلیس امنیت عمومی از 38 هزار و 393 واحد صنفی در استان بازدید کردند افزود: ماموران با تذکر لسانی به 76 هزار و 593 واحد، هزار و 564 واحد صنفی متخلف را پلمب و برای 15 هزار و 831 واحد صنفی متخلف که شیونامه های بهداشتی را رعایت نمی کردند نیز اخطار پلمب صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا 52 درصد ابتلا به این بیماری مربوط به دورهمی ها است، گفت: پلیس در اجرای محدودیت های جدید کرونایی، با نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی منطبق با شیوه نامه های بهداشتی و انهدام باندهای احتکار و توزیع خارج از شبکه مایحتاج مردم مانند ماسک، مواد ضدعفونی کننده و ارزاق عمومی در راستا حفظ امنیت و صیانت از سلامت جامعه گام برداشته است.

این مقام ارشد انتظامی از استمرار اجرای طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از ساعت 21 تا 3 بامداد خبر داد و افزود: همکاری و مشارکت مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نقش بسیار مهمی در کاهش تلفات این ویروس منحوس داشته است.

سردار ملکی با اعلام اینکه از ابتدای شروع این طرح و با مشخص شدن شهرهای قرمز، نارنجی و زرد، 4131 دستگاه خودرو متخلف به علت عدم رعایت قوانین وضع شده با جریمه یک میلیون تومانی اعمال قانون شدند، شرح داد: 15494 دستگاه خودرو متخلف با جریمه 500 هزار تومانی و 538 هزار و 793 دستگاه خودرو نیز به علت عدم توجه به محدودیت های تردد شبانه از ساعت 21 الی 3 صبح با جریمه 200 هزار تومانی در محورهای ورودی و خروجی و همچنین معابر شهری اعمال قانون شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با آن دسته از رانندگانی که به قوانین و تذکرات ماموران انتظامی بی توجهی کنند، برخورد می کند. بیان نمود: علاوه بر تامین امنیت و انتظام بخشی به بیمارستان ها و ارائه خدمات انتظامی به شهروندان، بیش از 15 هزار و 27 نفر نیز در قالب اکیپ های استقراری، مسئولیت نظارت بر ورود و خروج خودروها به شهرهای دارای محدودیت را برعهده دارند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از همکاری بسیار خوب شهروندان با پلیس تقدیر و تشکر کرد و رعایت قوانین و مقررات و عمل به توصیه های بهداشتی را گامی مهم در کنترل بیماری کرونا دانست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعمال قانون بیش از 558 هزار خودرو در پی بی توجهی به محدودیت های ترددی در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال قانون بیش از 558 هزار خودرو در پی بی توجهی به محدودیت های ترددی در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید