راهنمای سفر

گفت وگوی خبرنگاران با مستر بلیط؛ کرونا گردشگری ایران را به صفر رساند

شیوع ویروس کرونا در ایران و در پی آن موج کنسلی تورهای مسافرتی، پروازها و بلیط های اتوبوس و قطار، آژانس ها و تامین کنندگان سفر از جمله مستر بلیط را دچار مشکل نموده است.

10 اسفند 1400

افتتاح عمیق ترین استخر دنیا

عمیق ترین استخر دنیا در دبی به زودی در های خود را به روی عموم باز می نماید. این استخر تفریحی که اسم عمیق ترین استخر دنیا را به خود اختصاص داده 60 متر عمق دارد و 14 میلیون لیتر آب شیرین را در خود نگهداری می نماید.

9 مرداد 1400

راهنمایان 60 موزه در تهران حرفه ای نیستند

به گزارش خبرنگاران، نشست هم اندیشی تشکل های گردشگری استان تهران پیش از ظهر امروز چهارشنبه هشتم مهر ماه در سالن اجتماعات موزه فرش ایران برگزار گردید.

15 فروردین 1399

راهنمای سفر به ارمنستان

ارمنستان کشوری در قفقاز جنوبی و با ایران همسایه است. برای آشنایی بیشتر با این کشور دیدنی با راهنمای سفر به ارمنستان، همراه خبرنگاران باشید.

23 شهریور 1398

15 تفریح محبوب در تفلیس که نباید آن ها را از دست بدهید!

تفریحات پرطرفدار در تفلیستفلیس شهر تفریحات مختلف و به قولی جور واجور است. از تفریحات رایگان و بازدید از جاذبه های مجانی گرفته تا تفریحات مختلف در پارک های آبی و طبیعت گردی و خلاصه همه نوع تفریحی را در این شهر تفریحی و تاریخی می توانید پیدا کنید. حقیقتا...

14 شهریور 1398

راهنمای سفر به کرمانشاه

راهنمای سفر به کرمانشاه ، هر آنچه که قبل از سفر باید بدانید!کرمانشاه شهری است که با سفر به آن وارد یک تونل پر فراز و نشیب تاریخی خواهید شد و می توانید از نزدیک شاهد جاذبه های تاریخی به جا مانده از کسانی که در دوره های تاریخی مختلف در این سرزمین زندگی نموده...

21 مرداد 1398