دوچرخه سواری

جاهای دیدنی سوئیس ؛ معرفی زیباترین جاذبه های گردشگری سوئیس

اگر علاقه مند به گردشگری در فصول گرم و سرد سال هستید، سوئیس برترین گزینه برای سفر است. در واقع جاهای دیدنی سوئیس هم در تابستان و هم در زمستان بسیار باشکوه و تماشایی است. شما در این کشور اروپایی، مجموعه ای شگفت انگیز از چشم اندازهای طبیعی را در کنار زندگی...

25 اسفند 1401

زیباترین شهرهای کوچک نروژ

کشور نروژ به عنوان یک کشور بسیار زیبا و طبیعتی دوست داشتنی شناخته می گردد. بعضی از مجذوب کننده ترین و نفس گیرترین منظره ها در نروژ واقع شده است. این کشور یکی از برترین مقاصد گردشگری در اروپا و بعلاوه سراسر دنیا به شمار می رود. نروژ علاوه بر داشتن طبیعتی...

22 مرداد 1401

آهسته راه رفتن نشانه ابتلا به زوال عقل است؟

تحقیقات نشان می دهد که بین سرعت راه رفتن و کاهش عملکرد ذهنی ارتباط وجود دارد.

22 تیر 1401

رامندی چهارمین مدال دوچرخه سواری را کسب کرد

به گزارش خبرنگاران، دومین روز مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا برای تیم ملی ایران با کسب یکی مدال با ارزش دیگر همراه شد. محمد درزی رامندی رکابزن رده جوانان تیم ملی توانست در رشته تایم تریل انفرادی به مقام دوم دست یابد.

30 اردیبهشت 1401

دورهمی عجیب دوچرخه سواری در مشهد!، دعوت فدراسیون از هیات ها در شیوع کرونا

فدراسیون دوچرخه سواری در شرایط شیوع ویروس کرونا تمام روسای هیات های استانی را به مشهد دعوت نموده است در حالی که اگر هدف واقعا هم اندیشی است، می توان به صورت وبینار این نشست را برگزار کرد.

30 اسفند 1399

مکان های تفریحی تهران برای بچه ها

در پایتخت ایران فضاهای اختصاصی پر تعداد برای تفریح و بازی بچه ها یافت نمی شوند و مکان های تفریح بچه ها به جاهایی مثل مهدکودک و پارک محدود می شوند.

24 شهریور 1398

راهنمای سفر به ارمنستان

ارمنستان کشوری در قفقاز جنوبی و با ایران همسایه است. برای آشنایی بیشتر با این کشور دیدنی با راهنمای سفر به ارمنستان، همراه خبرنگاران باشید.

23 شهریور 1398