هوش مصنوعی

همکاری عمیق اتحادیه اروپا و ژاپن از ترس قدرت گرفتن چین

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این درحالی است که کشورها سعی دارند کنترل روی فناوری های حیاتی را برای توسعه صنایع دفاعی، الکترونیک و خودروسازی قدرتمندتر نمایند.

12 تیر 1402

باز شدن پای هوش مصنوعی به دنیای اینستاگرام

درحال حاضر نمی دانیم اینستاگرام برای چت بات خود از کدام مدل هوش مصنوعی استفاده می کند، البته متا، شرکت مادر این شبکه اجتماعی، چندین مدل زبانی بزرگ دارد که می تواند به سراغ بهترین آن ها برود.

20 خرداد 1402

نظر مخالفی که باید رویش تامل کرد: تصویرسازی با هوش مصنوعی ممکن است تاریخ را نابود کند!

تصاویر هوش مصنوعی این پتانسیل را دارند که اطلاعات نادرست بدهند. برای اولین بار از نظر فناورانه، ما در آستانه انفجاری هستیم که زندگی و هنر را با تصاویر غیراصیل تغییر می دهد.

5 اردیبهشت 1402

عینک ویژه ناشنوایان که مکالمات را به نوشته تبدیل می نماید!

شرکت XRAI Glass به تازگی یک عینک هوشمند واقعیت افزوده ارائه نموده است که می تواند فورا صوت را به زیرنویس تبدیل کند.

13 مرداد 1401

دست رباتیکی که به وسیله فکر کنترل می گردد!

امروزه بیماران قطع عضو زیادی در سراسر دنیا از اندام های مصنوعی کنترل شده با عضله استفاده می نمایند. این اندام ها محدودیت ها و چالش های زیادی دارند. قطعات پروتز معمولا دارای تنظیمات پیچیده ای هستند و بیماران را ملزم می نمایند تا برای یادگیری آن ها آموزش...

15 تیر 1401

ستاری: راه رهایی از بحران آب در کشور استفاده از فناوری های بومی و ایران ساخت است

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در آیین رونمایی از طرح های فناورانه ایران ساخت حوزه آب با تاکید بر اینکه باید فناوری های بومی را توسعه دهیم، گفت: این کار تنها راهی است که می تواند ایران را از بحران کم آبی نجات دهد.

30 تیر 1400

تاریخچه اجمالی بازی&zwnjهای سایبرپانک؛ از 1977 تا 2077

عرضه سایبرپانک 2077 قرار است پایانی باشد بر سال های پر تب وتاب چشم به راه بودن کسانی که عطش گشت وگذار در نایت سیتی را دارند. البته سایبرپانک 2077 جدیدترین بازی است که به دنیای سایبرپانک تعلق دارد و پیش از آن بازی های زیادی با این پس زمینه داستانی ساخته شده...

16 دی 1399

با آنر 9X بیشتر آشنا شوید

آنر یکی از برندهای فعالِ موبایل در بازار ایران است که مدتی پیش گوشی جذاب آنر 9X را به بازار عرضه نموده بود. حال قصد داریم نگاهی به این محصول داشته باشیم تا با ویژگی های آن بیشتر آشنا شویم.

27 آبان 1399

تولید قدرتمندترین رم توسط سامسونگ

شرکت سامسونگ از عرضه نسل سوم حافظه های رم اچ بی ام خود با ظرفیت 16 گیگابایت موسوم به فلش بلت خبر داده است.

17 فروردین 1399