4 کشته و 14 مصدوم در دو حادثه امروز جاده های کاشان

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کشته شدن چهار نفر و مصدوم 14 نفر در بازه زمانی یک ساعته در جاده های منتهی به کاشان اطلاع داد.

4 کشته و 14 مصدوم در دو حادثه امروز جاده های کاشان

حسین ریاحی در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ خنده و شادی- اظهار کرد: حادثه نخست که ساعت یک بامداد امروز پنجشنبه در اتوبان قم به کاشان روبه روی مسجد شهدا رخ داد و در اثر این حادثه یک دستگاه تریلی با گاردریل برخورد و منجر به تصادف زنجیره ای دو دستگاه پراید و یک دستگاه ام وی ام شد.

وی اضافه نمود: در این حادثه، 13 نفر مصدوم شدند که 12 نفر آنها با سه دستگاه آمبولانس این مرکز و هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شده و یک نفر نیز در صحنه درمان شد که حال مصدومان رضایت بخش گزارش شده است.

رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان توضیح داد: حادثه دوم نیز در ساعت دو بامداد در کیلومتر 15 اتوبان کاشان به نطنز رخ داد که علت آن انحراف و برخورد یک دستگاه تریلی با یک دستگاه پراید، بود.

ریاحی گفت: متاسفانه چهار سرنشین این خودرو که اعضای یک خانواده از هموطنان شمال کشور بودند، در صحنه و قبل از رسیدن پرسنل اورژانس جان خود را از دست دادند.

رییس مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه نمود: تنها مصدوم این حادثه پس از اقدام های درمانی مناسب به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد که حال وی تا کنون نسبتاً مساعد گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "4 کشته و 14 مصدوم در دو حادثه امروز جاده های کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 کشته و 14 مصدوم در دو حادثه امروز جاده های کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید