کاهش 66 درصدی هزینه استفاده از اینترنت سامانه های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، با وجود استقبال گسترده اساتید و دانشجویان از آموزش های الکترونیکی، هزینه استفاده از اینترنت سامانه های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا تا 66 درصد کاهش یافت.

کاهش 66 درصدی هزینه استفاده از اینترنت سامانه های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، دانشگاه الزهرا بیان کرد، پس از ورود ویروس کرونا و الزام به تعلیق کلاس های حضوری به دلیل رعایت الزامات بهداشتی، دانشگاه از هفته دوم اسفند ماه اقدام به تعریف کلیه 786 استاد، 8555 دانشجو و 2249 درس ارائه شده در نیمسال جاری در سامانه آموزش الکترونیک(lms) و کلاس های آموزش همزمان نموده است.

بر همین اساس حدود 35 درصد از اساتید شیوه آموزش در قالب کلاس آنلاین همزمان را انتخاب کردند و 65 درصد دیگر نیز از سامانه lms برای این منظور استفاده می نمایند.

در این طرح که با استقبال گسترده اساتید و دانشجویان روبرو شده است اساتید، کلاس های خود را همانند قبل با انسجام و براساس روال آموزشی دنبال نموده اند.

به رغم اقدامات اجرا شده تا به امروز، این دانشگاه همیشه نیز سعی در به کارگیری تدابیر بیشتر جهت بهبود و تسهیل فرایند آموزش مجازی برای دانشجویان و اساتید دارد.

بر همین اساس، با پیگیری های مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه الزهرا، هزینه استفاده از اینترنت برای سامانه های آموزش مجازی دانشگاه و همچنین اپلیکیشن طوبی تل، از این پس برای کلیه کاربران اعم از اساتید و دانشجویان به یک سوم تخفیف یافته است.

گفتنی است این تخفیف به شکل اتوماتیک و با اتصال به ip دانشگاه صورت می گیرد و نیازمند اقدام خاصی از سوی اساتید و دانشجویان نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کاهش 66 درصدی هزینه استفاده از اینترنت سامانه های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 66 درصدی هزینه استفاده از اینترنت سامانه های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید