کار تحسین آمیز مسی بعد از دویست میلیونی شدن

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، لیونل مسی هم به کمپین مبارزه با آزار آنلاین پیوست و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیامی را در این مورد منتشر کرد. ستاره آرژانتینی، 200 میلیونی شدن تعداد فالوئرهای خود را جشن نگرفت بلکه از فالوئرهای خود خواست که یاری نمایند که توهین و بی احترامی آنلاین تمام گردد.

کار تحسین آمیز مسی بعد از دویست میلیونی شدن

در چند روز اخیر، باشگاه های فوتبال انگلیس همراه با چند سایت خبری و همچنین یوفا، شبکه های اجتماعی را بایکوت نموده اند و قرار است از روز شنبه به مدت 4 روز هیچ فعالیتی در شبکه های اجتماعی از سوی آن ها صورت نگیرد. این اقدام در اعتراض به توهین های فزاینده ای که در این شبکه ها به بازیکنان و دست اندرکاران فوتبال می گردد و شبکه های اجتماعی نیز هیچ واکنشی به آن نشان نمی دهند.

مسی در متن خود اینطور نوشته: به نظرم الان وقت آن است که به کسانی که پشت هر پروفایل هستند اهمیت بدهیم، تا متوجه شویم که واقعا پشت هر اکانت در شبکه های اجتماعی یک انسان واقعی با گوشت و خون وجود دارد. ما مدت هاست که توهین های زیادی را می بینیم و تجربه می کنیم که هر بار بدتر از قبل می شوند. این توهین ها روی همه شبکه های اجتماعی هستند و هیچکدام از آنها هم کاری برای توقف آن انجام نمی دهند. از شما 200 میلیون نفر فالوئر خودم می خواهم که تبدیل به 200 میلیون انگیزه شوید تا شبکه های اجتماعی را تبدیل کنیم به فضاهای امن و محترم.

منبع: فرارو

به "کار تحسین آمیز مسی بعد از دویست میلیونی شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار تحسین آمیز مسی بعد از دویست میلیونی شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید