بیانیه باشگاه بنفیکا پس از سرقت وحشیانه از منزل اوتامندی

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، در ادامه سریال سرقت از منازل بازیکنان فوتبال، ستاره آرژانتینی تیم بنفیکا به طرزی وحشیانه هدف گروهی از سارقان واقع شد.

بیانیه باشگاه بنفیکا پس از سرقت وحشیانه از منزل اوتامندی

به گزارش وبلاگ خنده و شادی و به نقل از نشریه میرر انگلیس، نیکلاس اوتامندی مدافع آرژانتینی بنفیکا هدف یکی از خشونت آمیزترین حملات اجرا شده به منازل فوتبالیست های مطرح شاغل در اروپا در سالیان اخیر واقع شد.

در این حادثه که صبح روز گذشته (دوشنبه) رخ داد، 4 سارق به منزل مدافع سابق منچسترسیتی حمله کرده و با انداختن یک کمربند دور گردنش، او را از نشان دادن واکنش و مقاومت عاجز کردند تا بتوانند اموال او شامل مقادیری پول نقد و ساعت های مچی گرانبها را به سرقت ببرند.

این حادثه زمانی رخ می دهد که بازیکن تیم بنفیکا پس از مصاف یکشنبه شب قرمزپوشان لیسبون با تیم فامالیکائو در لیگ برتر به منزلش برمی گشت.

طبق جزئیات منتشر شده از طریق نشریه کوریودمانیای پرتغال درباره حمله وحشیانه سارقانی که در نزدیک منزل این بازیکن در جنوب لیسبون در کمین او نشسته بودند، این افراد به محض رسیدن اوتامندی به منزلش به او حمله و مجبورش می کنند که در منزل را باز کند و او را در حالی که کمربندی را دور گردنش انداخته بودند، پیش چشمان همسر و فرزند وحشت زده این بازیکن به داخل خانه هدایت می کنند و پس از حبس کردن آنها در یک اتاق، مقادیر پول و ساعت و جواهرات را به سرقت برده و از محل متواری می شوند.

پس از این ماجرا، تحقیقات پلیس برای یافتن سرنخی از سارقان آغاز و یک نگهبان از مؤسسه ای خصوصی هم برای حفاظت از منزل بازیکن بنفیکا استخدام شده است. باشگاه بنفیکا نیز با انتشار بیانیه ای رسمی این اتفاق را تأیید کرده و از رسانه ها خواسته که به حریم خصوصی بازیکن آرژانتینی و خانواده اش که لحظات بسیار سختی را پشت سر می گذارند، احترام بگذارند. خوشبختانه در حمله سارقان هیچ آسیب و جراحتی به اوتامندی و اعضای خانواده اش وارد نشده است.

در سال های گذشته موارد زیادی از ورود و حمله سارقان به منازل بازیکنان سرشناس فوتبال اروپا گزارش شده اما هیچ یک از آنها به اندازه اتفاقی که برای اوتامندی رخ داده وحشیانه نبودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیانیه باشگاه بنفیکا پس از سرقت وحشیانه از منزل اوتامندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه بنفیکا پس از سرقت وحشیانه از منزل اوتامندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید