چگونه از بلاک شدن در اینستاگرام آگاه شویم؟

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، اگر شخصی حساب شما را در اینستاگرام بلاک کند، شما می توانید به راحتی از این موضوع آگاه شوید.

چگونه از بلاک شدن در اینستاگرام آگاه شویم؟

به گزارش وبلاگ خنده و شادی به نقل از UK، اگر حساب یا اکانت اینستاگرام شما بلاک شده باشد، نمی توانید به فرد مورد نظر پیغام دهید یا پست ها و پیغام های او را ببینید. در صورتیکه حساب شما مسدود گردد، به حساب شخص مورد نظر دسترسی نخواهید داشت. راهی برای مطمئن شدن شما در صورت مسدود شدن وجود دارد.

چه کسی ما را در اینستاگرام بلاک نموده است؟

ابتدا حسابی را که مشکوک هستید، شما را بلاک نموده، جستجو کنید. این جستجو به خصوصی یا عمومی بودن حساب شخص موردنظر بستگی دارد. اگر حساب خصوصی باشد، شما نمی توانید آن را پیدا کنید، در این صورت حساب شما مسدود یا بلاک شده است.

اگر حساب شخص مورد نظر عمومی باشد، جستجو برای مسدود بودن، کمی متفاوت تر است. در صورت جستجوی نام کاربری فرد موردنظر، نمی توانید صفحه را ببینید، یعنی تعداد پست ها یا دنبال نمایندگان آن دیده نخواهد شد. اینستاگرام به شما می گوید، هنوز پستی وجود ندارد، در این صورت اکانت شما، 100 درصد مسدود شده است.

شما می توانید از یک برنامه برای نظارت بر دنبال نمایندگان خود به طور کلی بهره ببرید. برنامه های زیادی وجود دارد تا مقدار فعالیت حساب شما را نشان دهد. این برنامه ها به شما اجازه می دهد تا فهرست فعالیت دنبال نمایندگان و بلاک های خود را مشاهده کنید. یکی از برنامه ها به نام Follower Track for Instagram می تواند به شما در آنالیز اشخاصی که شما را مسدود نموده یا دنبال نمی نمایند، یاری کند.

منبع: فرارو

به "چگونه از بلاک شدن در اینستاگرام آگاه شویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از بلاک شدن در اینستاگرام آگاه شویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید